سایت تحلیلی خبری روراستی

افتتاح و کلنگ زنی پروژه های آموزش و پرورش رفسنجان در دهه فجر+عکس

به گزارش “روراستی” در هشتمین روز از دهه مبارک فجر با حضور مدیرکل آموزش و پروش استان کرمان، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان پنج پروژه فرهنگی آموزشی، ورزشی آموزش و پرورش رفسنجان افتتاح و کلنگ زنی شد.

کلنگ زنی یک سالن ورزشی در هنرستان تربیت بدنی دخترانه نرجس با اعتبار ۲۵۰میلیون تومان، این سالن قرار شد هفته دولت سال آینده به بهره برداری برسد.

افتتاح ساختمان آموزشی در مدرسه پسرانه علوی و افتتاح دو زمین چمن در این مدرسه با اعتبار ۸۰۰میلیون تومان که ۳۰۰میلیون تومان آن برای زمین چمن به کار رفته و مابقی جهت ساخت این فضای آموزشی هزینه شده است و زیربنای این ساختمان آموزشی ۷۵۰متر مربع است.

افتتاح دبستان دخترانه شهید صباغ جعفری با حضور پدر و مادر شهید در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع و زیربنای یک هزار و ۳۳۰ متر مربع، ۲۷۰مترمربع حصارکشی و اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان

این دبستان شامل ده کلاس که سه کلاس اول، سه کلاس دوم و چهار کلاس سوم دارد می شود. این مدرسه ۳۱۰ دانش آموز دارد.

افتتاح شرکت تعاونی مصرف فرهنگیان با ۸۵۰متر مربع زیربنا و ۳۵۰ میلیون هزینه در خیابان کارگر جنب مدرسه شاهد و صاحب الزمان(عج)، این شرکت تعاونی شش هزار نفر عضو دارد و کلیه محصولات اعم از مواد غذایی، لوازم خانگی و…در آن به فروش می رسد.

افتتاح سالن چندمنظوره دبستان قرآنی دخترانه فاطمه معاون با ۳۵۰متر مربع زیربنا و ۲۰۰میلیون تومان اعتبار

 

خروج از نسخه موبایل