سایت تحلیلی خبری روراستی

ای کاش رضایت پرستاران برای کسی مهم بود!

به گزارش”روراستی” در جشن روز پرستار که عصر امروز در سالن ذکریا برگزار شد، تعداد زیادی پرستار حضور داشتند و معاونان دانشگاه به همراه امام جمعه و تعدادی از خانواده پرستاران و خبرنگاران نیز این جشن را همراهی کردند.

جشن همراه با موسیقی و اجرای تئاتر طنز بود و فضای شادی در این سالن ایجاد شده بود.

جمعیت زیاد بود و علی رغم افزودن تعدادی صندلی در سالن بازهم عده زیادی ایستاده تماشاگر برنامه بودند.

حرف ها زده شد و سخنرانان هم از رضایتمندی مردم و توجه به این مهم گفتند؛ اما زمانی که نوبت سخنرانی دکتر راوری معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه رسید ورق برگشت و از گله مندی جامعه پرستاری سخن به میان آمد.

راوری که گویا خود پرستار بوده و رساله دکتری خود را در زمینه رضایتمندی مردم نوشته است؛ امروز برای بیان دردودلهای پرستاران و بی توجهی به رضایت این سپیدپوشان پرتلاش بالای سن رفت.

او گفت: رضایت بیمار اصل است اما کاش یکی می پرسید ما پرستاران چقدر راضی هستیم.

علی راوری گفت: چقدر توانستند ما را راضی کنند و این تبعیض ها کی تمام می شود.

معاون دانشگاه با بیان اینکه در زمینه تعرفه ها در طرح تحول نظام سلامت اقدامات خوبی شده و جای تبریک به مقام عالی وزارت دارد، افزود: ای کاش در مورد تعرفه های خدمات پرستاری اقداماتی انجام می شد و این شعار دادن ها تمام می شد.

وی همچنین به نحوه پرداخت کارانه پرستاران اشاره و بیان کرد: بر اساس آخرین تصمیم هیئت رئیسه دانشگاه مقرر شد از دی ماه کارانه بر اساس پرداخت عملکردی انجام شود و کمیته ای در این زمینه تشکیل شده که نماینده پرستاران جزو تصمیم گیرندگان است.

راوری شغل پرستاری را شغل مقدس و آسمانی دانست و خاطرنشان کرد: پرستاری علم است و افتخار می کنیم که در این شغل خدمت می کنیم.

خروج از نسخه موبایل