سایت تحلیلی خبری روراستی

تخلفات کاندیداها به طور جدی رصد می شود/امکان رد صلاحیت متخلفین وجود دارد

یادداشت////

به گزارش”روراستی” با آغاز تبلیغات نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ستادها فعال شده و بازار داغی به راه افتاده است.

در این میان متخلفینی هستند که ضمن اینکه آبروی خود را بر باد حراج گذاشته با آبروی نظام و مردم انقلابی هم بازی می کنند؛ اما این آبروریزی با برخورد جدی قانون همراه خواهد بود و سابقه ای برای این متخلفین رقم خواهد زد که در دوره های بعد به ضرر وی تمام می شود.

افرادی هستند که قصد دارند با پول خود  رأی بخرند و یا عنوان دکتر و… را به خود چسبانده از دید قانون دور نیستند و مردان قانون می خواهند او را سر بزنگاه از کار خود پشیمان کنند و تأکید دارند که این افراد خیال نکنند این تخلفات از چشم قانون دور می ماند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رفسنجان از جدیت برخورد با این متخلفین گفت و از جمع آوری بنرهایی که اندازه و تعدادشان از حد مجاز بیشتر است و در سطح شهرستان به نمایش گذاشته شده است، خبر داد.

محسن ارسلان افزود: بر اساس گزارشاتی که به ما می رسد و پیگیری هایی که در حال انجام است، کاندیداهایی که متخلف باشند امکان رد صلاحیتشان وجود دارد.

این تخلف ها راه به جایی نخواهد برد و هر کس در برابر اعمالش در پیشگاه خداوند مسئول است؛ مگر کسی که برای رسیدن بر مسند از هر دری و با تقلب وارد می شود و شئونات اسلامی را زیر پا می گذارد، می تواند  از حق مردم دفاع کند؟

مردم ما هوشیارانه کسی را انتخاب خواهند کرد که اول خدا را بشناسد، دادن رشوه، دروغ و تقلب گناه است و این افراد در دل مردم جایی نخواهند داشت.

خروج از نسخه موبایل