سایت تحلیلی خبری روراستی

بهرامپور: من تابع هیچ حزبی نیستم/ مومنی: مردم به حزب رأی نمی دهند

به گزارش”روراستی” علیرضا بهرامپور در جمع خبرنگاران در مسجد جامع رفسنجان افزود: خیلی ها از من می پرسند چرا در جناح (اصلاح طلبان) یک دست نشدید و چرا با این سابقه، جناح آمد و کاندیدی غیر معرفی کرد.

وی ادامه داد: مجبور شدم این سئوال مردم را پاسخ دهم، من اخلاق انتخاباتی را هیچوقت ضایع نمی کنم.

بهرامپور گفت: اصلاح طلبی که من معتقدم با اصلاح طلبی دوستان خیلی فرق دارد و شاید از اختلافات ما همین بود، من وامدار هیچ گروه و جناحی نبوده و نیستم و با علم و منطق زندگی می کنم.

وی با بیان اینکه من اصلا حزبی نیستم، تصریح کرد: گرایشات من اصلاح طلبی است!

این کاندیدا همچنین اذعان کرد: وقتی یک گروهی انتخاب می شود نصف جامعه حذف می شود، من پیش از انتخابات با کاندیداها نشستم و گفتم ما این کار را نکنیم و هر کدام به مجلس راه یافتیم طرف مقابل را حذف نکنیم.

همچنین حسین مومنی دیگر کاندیدای مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هر چه قانون گفت همان را باید اجرا کنیم.

وی ادامه داد: ما اول انقلاب حرف از حزب الله زدیم و گروه گرایی را توطئه می دانستیم،  ما باید مطیع ولایت باشیم و نه برای امیال گروهی و جناحی کار کنیم.

مومنی افزود: مردم به حزب رأی نمی دهند و کسی را انتخاب می کنند که وابسته به گروه یا جناحی نباشد و اگر چنین تصمیمی بگیرند همان اتفاقات دوباره تکرار خواهد شد.

وی مشکلات رفسنجان را ناشی از جناح ها و گروههای سیاسی که در شهر وجود دارد، دانست  و خاطر نشان کرد: جناح ها برای اعتلای نظام انجام وظیفه کنند و دست به تخریب یکدیگر نزنند.

خروج از نسخه موبایل