سایت تحلیلی خبری روراستی

نخستین اولویت نیروی انتظامی رفسنجان، مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر

به گزارش”روراستی” در دومین روز از نوروز ۹۵ جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان با امام جمعه دیدار کرد.

وی در این دیدار با اذعان بر اینکه امنیت شهرستان را مدیون خون شهدا و حضور مردم انقلابی و ولایت مدار  همیشه در صحنه هستیم، افزود: روحانیان مبلّغان امنیت هستند و همکاری امام جمعه و جامعه روحانیت شهرستان با نیروی انتظامی خیلی خوب است.

رضا خلیلی ادامه داد: در سال « اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نیروی انتظامی امنیت مطلوبتری برای شهرستان ایجاد خواهد کرد تا در بعد سرمایه گذاری بتوانیم تأثیرگذار باشیم.

وی همچنین اولویت های نیروی انتظامی در سال جاری را مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر، برخورد با تهیه، توزیع و مصرف کنندگان مشروبات الکلی و جمع آوری معتادان پرخطر و مقابله با هنجارشکنان برشمرد.

جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان به موفقیت های نیروی انتظامی در باب مبارزه با مواد مخدر و ایجاد امنیت در شهرستان در روزهای پایانی سال به کشف ۱۹ کیلوگرم هرویین و متلاشی کردن باند هفت نفره سرقت اشاره کرد.

حجت الاسلام رمضانی پور نیز با اشاره به شعار سال افزود: رهبر فرزانه انقلاب با بیانات خود وظیفه سنگینی بر دوش همگان از جمله دولت، دستگاه قضایی، مجلس، نیروهای نظامی و انتظامی و همه نهادها گذاشتند.

وی نفس حضور نیروی انتظامی را مایه آرامش خواند و گفت: حضور این نیروها در منطقه ویژه اقتصادی و شهرک های صنعتی سبب ایجاد آرامش برای سرمایه گذاران می شود.

 

خروج از نسخه موبایل