سایت تحلیلی خبری روراستی

تکریم مادر شهید عباس محبوبی در روز وفات ام البنین از سوی مسئولان+تصاویر

به گزارش”روراستی” به مناسبت سالروز وفات ام البنین(س) مادر حضرت ابولفضل العباس(ع) و روز تکریم مادران شهدا، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، جانشین فرمانده انتظامی، رئیس عقیدتی سیاسی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی و جمعی از پرسنل انتظامی شهرستان با خانواده شهید عباس محبوبی از شهدای نیروی انتظامی دیدار کردند.

سرهنگ رضا خلیلی در این دیدار با تبریک سال نو افزود: امیدوارم با دعای خیر مادران شهدا بتوانیم امنیت بهتری برای جامعه ایجاد کنیم.

جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان بیان داشت: شهید محبوبی از شهدایی بود که در خانواده ناجا بزرگ شده و تعظیم و تکریم خانواده شهدا وظیفه همه ما است چرا که با از خودگذشتگی فرزندان خود را تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

محسن ارسلان نیز با تبریک سال جدید افزود: دیدار با خانواده شهدا وظیفه است و به نیابت از فرماندار این دیدار صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: جوانانی که در عرصه دفاع مقدس شرکت کردند، جز دفاع از ارزشها و اجرای فرامین رهبر کبیر انقلاب و صیانت از جایگاه عزتمندی ایران هدفی نداشتند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رفسنجان تأکید کرد: یاد و خاطره شهدا باید گرامی داشته شود و راه و اصول شهدا نیز باید حفظ شود، باید از اخلاقیات و اصل نظام دور نشویم.

حجت الاسلام محمد حسنی رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی نیز با گرامیداشت یاد شهدا بیان کرد: امام (ره) فرمودند« خانواده شهدا چشم و چراغ مملکت ما هستند» و همواره توسل به شهدا گره گشای کارهای ما بوده است.

وی افزود: امروز مایه عظمت و افتخار کشور ما شهدا هستند و کشور ما توسط خون شهدا بیمه شده است.

خروج از نسخه موبایل