سایت تحلیلی خبری روراستی

نصب ۳ هزار تابلوی ایمنی در جاده‌های رفسنجان

به گزارش”روراستی” علی عباسی پور افزود: در ابتدای تعطیلات نوروزی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان به همراه معاونت راهداری از محورهای بزرگراهی و اصلی شهرستان رفسنجان بازدید کردند.

رئیس اداره راه و شهرسازی رفسنجان بیان داشت: در این بازدید آمادگی این اداره در ارتباط با استقبال از مسافران نوروزی رصد شد .

وی افزود: مدیرکل راه و شهرسازی  کرمان ارتقا سطح ایمنی محورهای مواصلاتی استان و حضور به‌موقع و سریع راهداران در فعالیت‌های راهداری را از مهم‌ترین وظایف همکاران خود عنوان کرد.

عباسی‌پور عمده فعالیت‌های انجام شده در این ایام را اصلاح، جمع‌آوری، نصب و شست‌وشوی بیش ‌از ۳ هزار تابلوی ایمنی و اطلاعاتی، نصب وسایل ایمنی نظیر بشکه ضربه‌گیر در مسیر گاردریل‌ها، نصب چشم گربه‌ای در قوس راست گرد کمربندی منتهی به میدان خاتم‌الانبیاء (ص) عنوان کرد.

وی متذکر شد: سه مورد پاک‌سازی محور و هدایت و کنترل ترافیک ناشی از تصادفات، همچنین به‌ منظور آگاهی‌بخشی ویژه به مسافران نوروزی ۵۴ بنر با شعار رعایت مسائل ایمنی در حین رانندگی در محورهای بزرگ‌راهی و اصلی شهرستان رفسنجان نصب شده است.

 رئیس اداره راه و شهرسازی رفسنجان خاطرنشان کرد: فعالیت راهداران رفسنجان ویژه ایام نوروز از ۲۵ اسفند ۹۴ آغاز و تا پایان تعطیلات ادامه دارد.

این مسئول ادامه داد: بنا به گفته مدیرکل راه و شهرسازی ۵۹ اکیپ راهداری در شمال استان کرمان در قالب ۲۲۸ نفر نیروی راهداری تا پایان تعطیلات نوروزی به‌ صورت شبانه‌روز در جاده‌ها مشغول انجام وظیفه هستند.

خروج از نسخه موبایل