سایت تحلیلی خبری روراستی

خاطرات آذین از دوران اسارت و اشک های او در جلسه تقدیم اعتبارنامه انارکی

به گزارش”روراستی” در روزی که اعضای هیئت نظارت، بازرسی، اجرایی و معتمدین انتخابات جمع بودند تا اعتبارنامه نماینده منتخب را به وی تقدیم کنند، آذین با بیان خاطراتش از دوران اسارت و شکنجه هایی که شامل اسیران نوجوان و کم سن و سال می شد، حال و هوای جلسه را عوض کرد و سپس چند کلامی بیان کرد.

وی از انقلاب اسلامی ایران به عنوان نمونه بارز مردم سالاری دینی یاد کرد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: هدایت های امام راحل و رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب رکن مهمی در انقلاب هستند که به عنوان یک شاخص و قبله باید از آن بهره برد.

وی تصریح کرد: در این دوره به واسطه اتحاد مسئولان ارشد شهرستان شاهد پیشرفت بودیم و امیدوارم فرماندار همکاری بهتری با انارکی محمدی داشته باشد.

آذین ادامه داد: من در این دوره نگاه سیاسی نداشتم و از تمام ظرفیت ها استفاده کردم، در ادامه هم نباید نگاه حذفی وجود داشته باشد .

وی با تأکید بر اینکه عقبه فکری و اجرایی برای نمایندگی لازم است، خاطر نشان کرد: اگر فعالیتی می کنیم باید به درد قبر و قیامت بخورد.

آذین همچنین ابراز داشت: زمانی که اعتبارنامه را تقدیم من کردند، اینگونه جلسه ای وجود نداشت و یک مقوا به من دادند، ملانوری انسان کار بلد و با صداقتی است.

این مسئول در پایان سخنان خود گوشه ای از شکنجه های دوران اسارت را یادآور شد و با ریختن اشکهایی که گویا کنترل آن برایش سخت بود انارکی را برای ایراد سخنرانی و دریافت اعتبارنامه همراهی کرد.

خروج از نسخه موبایل