سایت تحلیلی خبری روراستی

با همدلی و تعامل می شود بهتر خدمت کرد

به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در همایش شوراهای اسلامی شهرستان افزود: با وجود امکاناتی که امروز نسبت به گذشته وجود دارد و حقوقی که از آلایندگی ها کسب می شود، می‌توان کارهای بیشتری در شهر و روستا انجام داد.

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه باید شوراها و شهرداری‌ها درآمد ثابت داشته باشند، افزود: درآمد شهرداری‌ها نباید منوط به صدور پروانه و فروختن تراکم و… باشد.

رمضانی‌پور با تأکید بر اینکه بین شهر و روستا فرقی نباید باشد، ابراز داشت: همدلی و تعامل همواره حرف اول را زده و همه ما اعضای پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و باید به دور از جناح و باندهای سیاسی کار کرد.

 وی با بیان اینکه نظام ما سایه پر برکت ولایت را دارد، اذعان داشت: رئیس جمهور این مملکت باید مشروعیتش را از ولی فقیه بگیرد و آنچه در کشور باید به انجام برسد باید مشروعیتش را از ولایت بگیرد و ولایت چیزی به نام استبداد و تحکم از صدر اسلام تا امروز نداشته است.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع کارگران متذکر شد: همه ما باید خدمتگزار مردم باشیم و رسانه‌ها نیز باید خدماتی که توسط خادمان ملت ارائه می‌شود اطلاع‌رسانی کنند.

خروج از نسخه موبایل