سایت تحلیلی خبری روراستی

تولیدات شهرستان مورد حمایت قرار گیرند

به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در آیین گرامیداشت روز کارگر در تالار علقمه افزود: مقام معظم رهبری فرمودند “ما همه کارگران نظام هستیم حتی کسانی که حقوق دولتی می‌گیرند کارگران نظام هستند”.

وی با تأکید بر اینکه قشر کارگر به بیانات رهبر معظم انقلاب بیشتر توجه کنند، تصریح کرد: حق کارگر بسیار مهم است و تا عرق او خشک نشده باید حق او کامل پرداخت شود و کارفرما از امکاناتی که خودش برخوردار است به کارگران خود هم بدهد اما زمانی این برنامه‌ها محقق می‌شود که کارگر معیشت خود و درآمد خود را در تولید بداند.

رمضانی‌پور  با اشاره به اینکه چرخ‌های تولید در حرکت نبوده و کارخانه نتواند تولید داشته باشد، مسلما به خودمان جفا می‌کنیم، افزود: کارفرما تا زمانی که چرخه تولید نچرخد از کجا می‌تواند حقوق را پرداخت کند.

امام جمعه رفسنجان با تاکید بر حمایت از تولیدات داخل شهرستان خاطرنشان کرد: با ارتقای کیفیت تولیدات شهرستانی و رفع مشکلات موجود، اجازه ندهیم که از شهرهای دیگر محصولات وارد شود.

رمضانی‌پور ابراز داشت: کار و تولید باید تداوم داشته باشد تا کارفرمایان و سرمایه‌گذاران بتوانند خدمات بهتری دهند، در زمینه سرمایه‌گذاری و رفع مشکلات سرمایه‌گذاران مسئولان تلاش می‌کنند و پا به کار هستند.

امام جمعه رفسنجان گفت: تا پایان سال ۹۴ تمام حقوق کارگران مس پرداخت شده و از مدیرعامل مس قدردانی می‌کنیم که برای رفع مشکل کارگران اقدام کرد.

 

خروج از نسخه موبایل