سایت تحلیلی خبری روراستی

وزارت فرهنگ و ارشاد جلوی تولید لباس های نامناسب را بگیرد

امام جمعه رفسنجان گفت: کنترل تولید لباس های نامناسب توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با جدیت صورت گیرد.

به گزارش”روراستی” حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه امروز ۱۷ اردیبهشت ماه ۹۵ افزود: تقوا حق خداوند و ذخیره آخرت است.

وی با اشاره به روایتی از امام حسین(ع) تصریح کرد: ایشان سفارش کردند؛ برای رفع حاجت و گرفتاری نزد انسان های ریشه دار، جوانمرد و دیندار بروید زیرا انسان دیندار برای حفظ دینش هم که شده حاجت را روا می کند.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: انسان جوانمرد از مرانگی خود شرم می کند و حاجت را راو می کند و انسان ریشه دار آبروی انسان نیازمند را حفظ کرده و حاجت او را روا می کند.

وی با اشاره به اهمیت کار اقتصادی، تصریح کرد: کار اقتصادی به معنای پاسداری از انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: کار اقتصادی باید مردم محور باشد نه دولت محور، دولت باید حمایت کند و موانع را برطرف سازد.

رمضانی پور با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب واردات کالاهایی که در داخل مشابه آن تولید می شود، افزود: سالانه دهها میلیارد کالای قاچاق از جمله لباس وارد کشور می شود.

وی تأکید کرد: مقابله با سرچشمه ها و سرخط های اصلی آسیب های اجتماعی باید صورت گیرد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با جدیت با تولیدات البسه نامناسب برخورد کند.

خطیب جمعه رفسنجان از بیانات مقام معظم رهبری در جمع معلمان یاد کرد و اظهار داشت: ایشان رسالت معلمان را تربیت نسل ها و روشنگری دانستند و افزودند: نوجوانان و جوانان در عرصه های سیاسی و فضای مجازی باید توسط معلمان آگاهی یابند و هویت دینی و ملی خود را حفظ کنند.

وی از  برگزاری محفل قرآنی دوشنبه آینده بعد از نماز مغرب و عشا در بیت العباس خبر داد و گفت: از قاریان قرآن تجلیل می شود.

خروج از نسخه موبایل