سایت تحلیلی خبری روراستی

تغییر زمان تسلیم اظهارنامه‌های مالیاتی از تیرماه به خرداد ماه سال‌جاری

مدیر طرح جامع مالیاتی استان کرمان گفت: با توجه به اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم امسال زمان تسلیم اظهار‌نامه‌های مالیاتی مودیان مالیاتی از تیر ماه به خرداد ماه سال‌جاری منتقل شده است.

به گزارش”روراستی” مهدی سعید ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر ساله مودیان مالیاتی در تیر ماه اقدام به تسلیم اظهار‌نامه مالیاتی و تکمیل کد اقتصادی می‌کردند که امسال با تصویب قانون جدید زمان تسلیم اظها‌رنامه‌های مالیاتی به خرداد ماه منتقل شده است.

وی بیان کرد: مودیان مالیاتی از هم‌اکنون می‌توانند، اظهار‌نامه‌های خود را از طریق سامانه ثبت کنند.

سعید تصریح کرد: مودیانی که در بحث مالیات بر ارزش افزوده باید اظهار نامه تکمیل می‌کردند با تسلیم اظهار نامه تا پایان فروردین ماه سال جاری از مزایای قانونی این طرح بهره‌مند شدند.

دبیر طرح جامع مالیاتی استان کرمان و مدیر امور مالیاتی شهرستان جیرفت خاطرنشان کرد: مودیان مالیاتی که تا پایان شهریور ماه امسال اقدام به پرداخت مالیات و جرائم غیر‌قابل بخشش کنند، مانده جرائم به صورت کامل بخشیده خواهد شد و نیازی به پرداخت این جرائم نیست.

وی ابراز داشت: مدیریت امور مالیاتی جیرفت برای برگزاری کلاس‌های آموزشی، توجیهی مشاغل برای تکمیل اظهارنامه‌های مالیاتی خود در آمادگی کامل بسر می‌برد.

مدیر امور مالیاتی شهرستان جیرفت اظهار کرد: تبادل و گردش اطلاعات بین امور مالیاتی، دستگاه‌ها و شرکت‌ها به تحقق و عدالت مالیاتی کمک می‌کند.

منبع: فارس

خروج از نسخه موبایل