سایت تحلیلی خبری روراستی

نمایشگاه عکس”شهربابک در فصل پنجم” گشایش یافت

به گزارش”روراستی” ظهر امروز با حضور شریفی فرماندار شهربابک و جمعی از مسئولان، هنرمندان و اهالی رسانه، نمایشگاه عکس “شهربابک در فصل پنجم” که شامل آثار هنرمند و عکاس شهربابکی وحید فتوحیان می باشد، در مجتمع فرهنگی و هنری شهدا افتتاح شد.

فرماندار شهربابک در این مراسم ضمن تشکر از تلاش هنرمندان و عکاسان شهربابکی  که نقش مهمی در معرفی شهرستان و جاذبه های گردشگری آن دارند، اظهار داشت: پس از پیگیری های صورت گرفته و مکاتباتی که با استاندار  داشتیم و همچنین با رایزنی های که با سلطانی فر ریاست  سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در مراسم جشن ثبت جهانی میمند داشتیم و وی قول مساعد داد، سرانجام نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان به اداره ارتقا یافت که این خود می تواند آغازی بر توسعه صنعت گردشگری شهربابک باشد.

شریفی افزود: اکنون به دنبال آن هستیم که با توجه به ظرفیت های عظیم شهرستان در زمینه گردشگری از جمله ثبت جهانی روستای تاریخی و دستکند میمند شهربابک و نیز ثبت ملی ۱۴ اثر دیگر شهرستان، طرحی مبنی بر معرفی شهربابک به عنوان شهر نمونه اقتصاد گردشگری ارائه دهیم که در همین رابطه در حال مکاتبه با استاندار هستیم و از تمام مردم و مسئولین شهرستان به ویژه هنرمندان می خواهیم که در جهت تحقق این امر ما را یاری کنند.
وحید فتوحیان خبرنگار و عکاس شهربابکی در این مراسم گفت: نمایشگاه عکس طبیعت شهربابک با هدف معرفی شهرستان به شهربابکی ها و همه ی هم استانی ها برگزار شده است.
وی گفت: بعد از اینکه تمام شهربابکی ها شهرستان خود را شناختند، هر کدام یه مبلّغ برای شهر خود هستند.
گفتنی است نمایشگاه عکس “شهربابک در فصل پنجم”  از امروز تا دوم خردادماه در مجتمع فرهنگی و هنری شهدا برای بازدید علاقه مندان دایر است.

خروج از نسخه موبایل