سایت تحلیلی خبری روراستی

صندوق مهر علی بن موسی الرضا در دانشگاه پیام نور رفسنجان راه اندازی می شود

رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان گفت: به منظور حمایت از دانشجویان کم بضاعت، صندوق مهر علی بن موسی الرضا(ع) دانشگاه پیام نور راه اندازی می شود.

به گزارش”روراستی” روح الله خلیلی نژاد در دیدار با ریاست عالی دانشگاه پیام نور کشور افزود: برنامه هایی برای ارتقاء سطح کمی و کیفی دانشگاه مد نظر داریم که راه اندازی کلینیک رشدو   کارآفرینی این دانشگاه از جمله این برنامه ها است.

وی تصریح کرد: کارهای اولیه این کلینیک انجام شده و تا دوماه آینده راه اندازی خواهد شد.

وی از دیگر اقدامات انجام شده در دو ماه اخیر  در این دانشگاه یاد کرد و بیان داشت: برای فضای سبز دانشگاه ۴۰۰ میلیون تومان نیاز بود که با کمک شهرداری و خیران ۳۵۰ میلیون تومان آن تأمین و ۵۰ میلیون تومان از سهم دانشگاه استفاده می شود.

رئیس دانشگاه پیام نور رفسنجان ادامه داد: فاز ۲ مسجد دانشگاه به کمک خیران آماده می شود و چاه کشاورزی دانشگاه که هشت سال متروک بود توسط خیران احیا شده و هم اکنون آبرسانی به فضای سبز دانشگاه و گلخانه ها توسط این چاه انجام و آب قابل شرب است.

وی خاطر نشان کرد: خیران هر ترم بالغ بر ۴۰ میلیون تومان به دانشجویان کمک می کنند که برای سامان دهی این کمک ها صندوق مهر علی بن موسی الرضا(ع) را راه اندازی می کنیم و به دانشجویان کم بضاعت وام بدون بهره ارائه خواهیم داد.

خلیلی نژاد خواستار تخصیص بودجه به دانشگاه شد و گفت: تا اینجا با کمک خیران پیش رفته ایم.

وی همچنین انتقال شهدای گمنام را به این دانشگاه یادآور شد و افزود: نامه نگاری ها و اقدامات اولیه این مهم صورت گرفته است.

 

خروج از نسخه موبایل