سایت تحلیلی خبری روراستی

نقد خبرنگار فرصتی برای روابط عمومی است

کارشناس روابط عمومی و استاد دانشگاه گفت: خبرنگاری که نقد می کند فرصتی برای روابط عمومی است که نقاط ضعف را رفع و نقاط قوت را تقویت کند.

به گزارش”روراستی” عباس سعید استاد دانشگاه و کارشناس روابط عمومی در همایش مشترک روابط عمومی ها و مدیران دستگاههای اجرایی در سالن ذکریا رفسنجان افزود: بر اساس برآورد من روابط عمومی ها موفق عمل نکرده اند و اگر بخواهم نمره دهم نمره مطلوبی نمی گیرند.

وی ادامه داد: چارت سازمانی نامناسب به روابط عمومی ها اهمیت نمی دهد در حالی که روابط عمومی ها کار زیاد و حقوق کم دارند.

وی کمبود تجهیزات و نیروی انسانی و به روز نبودن روابط عمومی ها را متذکر شد و افزود: نگاه حراستی به فعالیت روابط عمومی ها نباید وجود داشته باشد و عدم امنیت شغلی یکی دیگر از چالش های این حوزه است.

این استاد د انشگاه تصریح کرد: برای روابط عمومی ها فرصت معتنمی است که در صدر دستگاه هستند و باید روز به روز قوی تر شوند و نیز فرصتی برای تمرین مدیریت است.

وی ارتباط خوب را از مهارت های روابط عمومی ها دانست و بیان داشت: روابط عمومی مخاطب محور است ودیدگاههای مخاطبان را به مدیر سازمان ارجاع می دهد.

وی با اشاره به اهمیت رسانه و خبرنگار و ارتباط روابط عمومی با آن، اذعان کرد: حتی خبرنگاری که نقد می کند فرصتی برای روابط عمومی است که نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را تقویت کند.

 

خروج از نسخه موبایل