سایت تحلیلی خبری روراستی

وقتی جوان برتر رفسنجان از نبود محمدرضاشاه حسرت می خورد!

به گزارش”روراستی” جشنواره جوانان برتر شهرستان رفسنجان در اردیبهشت ماه برگزار و برترین ها در پنج حوزه اعم از ورزشی، کارآفرینی، پژوهشی، فعال اجتماعی و هنر انتخاب و معرفی شدند.

اما ملاک انتخاب این افراد چه بود، آیا مدال های رنگارنگ بود یا موفقیت هایی که داشتند و آیا این موفقیت ها تا چه حد به درد دیگر جوانان شهرستان خورده و می خورد، هر چه بود سبب شد به عنوان جوانان برتر شهرستان معرفی شوند و با شناختی که از برخی از این جوانان وجود داشت به حق برترین بودند.

این روزها عکسی در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که اعتراض برخی را نسبت به انتخاب این فرد به عنوان جوان برتر نشان می دهد و این اعتراض ها بیشتر به سمت کسانی می رود که او را انتخاب نموده اند؛ گویا او دلداده شاه خائن به وطن است و عکسی که برای نمایه(پروفایل) خود در شبکه های اجتماعی مانند واتس آپ آن هم در ایام الله دهه فجر به کار برده بود که این دلدادگی را می رساند نیز ناراحتی عده ای را موجب شده که چرا چنین شخصی را برتر می دانند، البته در اینجا باید گفت انتخاب کنندگان هم شاید تقصیری نداشته باشند.

همین که او این دلدادگی را دارد و در این حوزه به عنوان برتر انتخاب شده است، جای بسی تعجب دارد که او با این علاقه به شاه چه گونه در چنین حوزه مهمی که با جوانان و اقشار مختلف مردم سر و کار داشته ، چه فعالیتی انجام داده که منجر به برتری او شده است .

حال اگر او را ضد انقلاب بدانیم شاید از دیدگاه برخی افراد تند رفته باشیم اما نامش را چه چیز می توانیم بگذاریم، شاید بگویند هر کس هر چه دوست دارد برای پروفایلش می تواند استفاده کند و اینجا به این نقطه می رسیم که او به چه چیزی علاقه داشته است.

او دیگر به عنوان برتر معرفی شده و این افتخار را در ویترین افتخاراتش ثبت کرده است، اما باید بگوییم جوانانی هستند که در واقع آنها بهترین ها هستند، همان هایی که برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) سینه سپر می کنند و اگر اجازه شان ندهند، با هویت غیر ایرانی تصمیم به دفاع از حرم می گیرند و فقط و فقط به شهادت فکر می کنند.

در رفسنجان از این دسته جوانان کم نیستند که هنوز نیامده می خواهند دوباره برگردند و به عشق آل الله در آن سوی مرزهای میهن اسلامی با دشمنان اسلام می جنگند.

این انتخاب صورت گرفت و دست اندرکاران این جشنواره زحمت زیادی کشیدند و برنامه فرهنگی خوبی برگزار کردند، اما همه کسانی که انقلاب را دوست دارند و به استقلال و طن ایمان دارند هرگز این جوان را برتر نمی دانند و مانند هر اشتباه دیگری این را هم اشتباه می پندارند.

به امید روزی که برتر بودن به معنای واقعی باشد.

 

 

 

خروج از نسخه موبایل