سایت تحلیلی خبری روراستی

جلوگیری از تخریب حریم راه روستایی در رفسنجان

به گزارش”روراستی” به نقل از روابط اداره راه و شهرسازی رفسنجان، علی عباسی پور افزود: درتاریخ ۹۵/۳/۲۷ با حضور عوامل حفاظت از حریم راه و ماموران نیروی انتظامی از تخریب حریم راه روستایی در بخش کشکوئیه جلوگیری به عمل آید.

رئیس راه و شهرسازی رفسنجان تشریح کرد: فردی بدون مجوز قانونی و با استفاده از تاریکی شب اقدام به حفر کانال به قصد لوله گذاری و انتقال آب در حریم آسفالت راه روستایی کشکوئیه به انار داشت که با حضور به موقع عوامل راهداری و نیروی محترم انتظامی در ساعت ۱۱ شب از ادامه فعالیت وی جلوگیری به عمل آید و در این رابطه یک دستگاه بیل مکانیکی توقیف و به پاسگاه منتقل گردید.

وی ادامه داد: فرد خاطی حدود ۲۰۰ متر طول از کانال مورد نظر را حفره نموده بود که با وی برخورد قانونی شد و ضمن پرنمودن کانال و تأمین امنیت و جاده پرونده قضایی تشکیل و به مراجع مربوط ارجاع گردید.

درادامه عباسی پور از مردم فهیم و شهروندان محترم در خواست نمود؛ به منظور حفظ ایمنی جاده ها و جلوگیری از بروز حوادث غیر قابل جبران برای راکبین وسایل نقلیه به محض مشاهده هرگونه تصرف و تخریب در حریم راهها مراتب را سریعا با شماره تلفنهای ۳۴۳۲۲۰۸۶ و ۳۴۳۲۲۰۰۱۷ به واحد حفظ حریم راه اداره راه وشهرسازی اطلاع دهند.

خروج از نسخه موبایل