سایت تحلیلی خبری روراستی

آماده باش ۱۰۰ درصدی پلیس رفسنجان در شبهای قدر

جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان از آماده باش ۱۰۰ درصدی نیروی پلیس همراه با تعامل نیروهای بسیج در شب های قدر در رفسنجان خبرداد.

به گزارش”روراستی” رضاخلیلی نژاد با اشاره به تمهیدات پلیس برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم لیالی قدر اظهار داشت: از آنجا که در طول شب‌های قدر هیئت های مذهبی اقدام به برگزاری مراسم احیا و عزاداری می‌کنند، پلیس  تلاش  می‌کند تا با ارائه تسهیلات انتظامی و ترافیکی ضمن برقراری نظم و امنیت شهروندان و عزاداران، همپای آن‌ها در این لیالی پر برکت حضور مستمر داشته باشد.
وی افزود:‌ نیروهای پلیس رفسنجان در این شب‌ها به صورت ۱۰۰ درصد آماده باش خواهند بود و ضمن تعامل با بسیج کلیه مساجد را تحت پوشش امنیتی و ترافیکی قرار می دهد  و جای هیچ گونه نگرانی نیست.
جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان ادامه داد: به منظور انتظام بخشی و برقراری امنیت، گشت‌های خودرویی، موتوری و پیاده مقابل کلیه مساجد،‌ تکایا و حسینیه‌ها استقرار یافته و در ساعاتی اقدام به گشت‌زنی می‌کنند.
جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان تصریح کرد: با توجه به برگزاری مراسم احیا در مساجد  تمهیدات ویژه ترافیکی وانتظامی ویژه اتخاذ شده و ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی در راستای روان سازی عبور و مرور خودروها، تا سحرگاه در معابر حضور داشته و فعالیت می‌کنند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد:‌ همچنین به منظور جلوگیری از سرقت، ماموران پلیس و بسیج به صورت محسوس و نامحسوس اطراف محل‌های برگزاری مراسم احیا و همچنین منازل شب زنده داران حضور دارند و به گشت زنی خواهند پرداخت.
این مقام انتظامی در پایان ضمن تشکر از اعضای محترم شورای تامین به ویژه فرماندار محترم ،ریاست  دادگستری ، دادستان ،فرماندهان سپاه و بسیج و سربازان گمنام امام زمان(عج) که پلیس را در برقراری امنیت در این شبهای معنوی حمایت و یاری می نمایند، از شهروندان رفسنجانی خواست تا ضمن همکاری با پلیس در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک سریعا با شماره تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل کنند.

خروج از نسخه موبایل