سایت تحلیلی خبری روراستی

کشف بیش از ۱۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سال ۹۴ در رفسنجان

به گزارش”روراستی” رضا خلیلی‌نژاد  در همایش پیشگیری و مبارزه با موادمخدر در فرمانداری افزود: در بحث مواد مخدر به ویژه روان‌گردان هایی مانند شیشه با یک  فاجعه روبرو هستیم، لذا  همه باید به خود بیایند و این باور در مردم و مسؤولان ایجاد شود که مبارزه با آن به‌صورت جدی دنبال شود.

وی با بیان اینکه مبارزه فقط دستگیری و زندان کردن و …نباشد، تصریح کرد: باید همه دغدغه داشته باشند و سرمایه‌گذاری بیشتری در خانواده‌ها انجام شود تا بیشتر نسبت به کنترل فرزندان خود اهتمام بورزند.

جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان عنوان کرد: سال ۹۴ بیش از یک هزار و ۱۵۵ کیلوگرم موادمخدر در رفسنجان کشف و ۴۳۰ نفر در این رابطه دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: در سه ماه اول سال جاری ۳۳۳ کیلوگرم انواع موادمخدر در رفسنجان کشف و ضبط گردید.

خلیلی نژاد اذعان کرد: در این مبارزه بی‌امان ترس و واهمه‌ای نخواهیم داشت، نیروهای ما از گلوله نمی‌ترسند آنها می‌دانند هرلحظه امکان شهادتشان هست و صبح با آینه قرآن از خانه خارج می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه  برای کار فرهنگی همه مسؤولان پای کار باشند، تصریح کرد: نیروی انتظامی به تنهایی نمی‌تواند کاری انجام دهد در زمینه پیشگیری همه پای کار باشند و کارهای فرهنگی باید بیش از این باشد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه فضای مجازی تبدیل به محلی برای تجارت انواع روان گردان ها شده است، خاطر نشان کرد: اگر  مردم به ما کمک نکنند به مبارزه  و هدف خود دست نخواهیم یافت، ما در جبهه‌ای قرار داریم که باید پاسخ محکمی به دشمن بدهیم.

وی متذکر شد: اعضای شورای تأمین پابه‌پای ما پیش می‌آیند و اگر حمایت این شورا نبود ما در کارمان موفق نبودیم.

خروج از نسخه موبایل