سایت تحلیلی خبری روراستی

احزاب اصلاح طلب رفسنجان در دیدار با امام جمعه صداقت را رعایت نکردند

در دیدار خصوصی که احزاب اصلاح طلب با نماینده ولی فقیه و امام جمعه رفسنجان داشتند، شیطنت هایی از سوی رسانه های اصلاح طلب انجام شد که سبب پیگیری خبرنگاران و توضیح واقعیات از سوی امام جمعه شد.

به گزارش”روراستی” صبح پنج شنبه برخی احزاب اصلاح طلب با امام جمعه رفسنجان دیداری داشتند که منجر به نشر گزارشاتی در فضای مجازی و نشریه های اصلاح طلب از شرح این دیدار با برجسته کردن فروع و حذف اصول شده است.

در اینجا به شرح واقعیات از زبان امام جمعه  و به آن چه در این جلسه گذشت و چه گونه سئوالاتی مطرح شد و چه پاسخ هایی داده شد، می پردازیم،

حجت الاسلام رمضانی پور در ابتدا با ابراز گله مندی از اینکه قرار نبود این جلسه خصوصی به فضای عموم نشر داده شود، افزود: اگر دیدار رسمی بود ما نیز خبرنگاران را دعوت می کردیم و این بی صداقتی در رفتار و  گفتار برخی احزاب اصلاح طلب را می رساند.

وی تصریح کرد: در این هر چه آنها سئوال پرسیدند من جواب دادم و هیچ مطلبی از ناحیه خودم مطرح نشد که بخواهم به آن بپردازم.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: شیطنت این احزاب به گونه ای است که حرف ها را چینشی کار کرده اند و در جایی که من در جواب سئوال یکی از آن ها پاسخ دادم« الحمدلله کشور اسلامی و مردم ما احزاب را برنمی تابند، احزاب یک یا چند نفر هستند که یک یا چند نفر همه مردم حساب نمی شوند، بلکه مردم در رای دادن کار را می پسندند و به خاطر احزاب رای نمی دهند» آنها مطلب را گونه ای دیگر مطرح کردند.

وی با بیان اینکه در این دیدار صادقانه عمل نشد و دلیل بر عدم صداقت و امانتداری آنها بود، تصریح کرد: اگر این افراد فکر می کنند با این روحیه می توانند در آینده کشور تأثیرگذار باشند  وبه عنوان احزاب فعال در جامعه عمل کنند، قطعا به جایی نخواهند رسید.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: در روزی که سایت جبهه اصلاحات در رفسنجان افتتاح شد و  همین طور در سایر جلسات و محافل خواستار عمل صادقانه از سوی رسانه ها بودم که به رسالت خود عمل کنند، سواستفاده خبری و جوسازی نکنند، اما این بزرگواران نه به رسالت حزبی و نه به رسالت خبری خود عمل کردند.

وی اذعان کرد: از طرفی رسانه هایی که حرف های این احزاب را تعقیب می کنند هم صادقانه عمل نمی کنند.

امام جمعه رفسنجان در ادامه به بیاناتی در زمینه عملکرد برخی نمایندگان اشاره داشت و ماندگاری کارهایی که در هر دوره انجام شده را یادآور شد.

وی به دوره نمایندگی آذین اشاره کرد و از خدمات وی سخن به میان آورد و گفت: در دوره هایی اگر از تولیدات ما حمایت می شد امروز واحدهای تولیدی در مجتمع صنعتی راکد نبود و با مشکل مواجه نمی شدند در دوره نمایندگی آذین به همراه فرماندار مشکلات این واحدها پیگیری شد که امیدواریم با نماینده فعلی، همراهی فرماندار و  امام جمعه این پیگیری ها بیش از پیش باشد و مشکلات آن ها رفع شود.

جرم فتنه گران براندازی نظام بود و حکم براندازی نظام کمتر از اعدام نیست

رمضانی پور بیان با اشاره به اینکه عمل صادقانه موفقیت در پی دارد، تصریح کرد: در این دولت خوشبختانه فرماندار نجیب و شریفی نصیب ما شده است.

وی  مطلب مهمی با نام فتنه را یادآور شد که عده ای می خواهند آن را کمرنگ کنند و یا بگویند اصلا فتنه ای نبوده اشاره کرد و افزود: رهبرمعظم انقلاب در جمع اصحاب دولت مطرح کردند، که به گونه ای عمل نشود که فتنه گران از آن بهره ببرند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه رفسنجان ابراز داشت: جرم فتنه گران براندازی نظام است و حصر خانگی کمترین جزایی است که برای آن ها در نظر گرفته شده درحالیکه حکم براندازی نظام کمتر از اعدام نیست.

وی همچنین در زمینه سئوالی که در این دیدار مطرح شده بود که چرا امام جمعه از افرادی انتقاد می کند ولی در سفرها آن ها را همراهی می کند، نیز توضیح داد: من مصالح عالی شهرستان را به خواسته های درونی خودم ترجیح می دهم و هرگاه مسؤول رسمی به شهرستان سفر کند به خاطر مسائل شهرستان او را همراهی خواهم کرد.

وی با اذعان بر اینکه کنسرت موسیقی ترویج کاری حرام است، تصریح کرد: یکی از سئوالات حاضران در همین زمینه بود که به جای آن چه چیز را پیشنهاد می دهید که جوانان از سمت اعتیاد و  مصرق قلیان و…دور شوند.

وی ادامه داد: در پاسخ به این سئوال اشتغالزایی و ایجاد فرصت های شغلی در زمینه های تولیدات گلخانه ای، پرورش بلدرچین، قارچ و…را مثال زدم که موفقیت هایی در شهرستان داشته و با استقبال روبه رو بوده که متأسفانه در این گزارش پرورش بلدرچین را خنده آور دانستند و سخنی از مطالب دیگر به میان نیاورند.

رمضانی پور بیان داشت: اینکه فعلی حرام به نام کنسرت موسیقی بخواهد جایگزین فعل حرام دیگری شود، خنده آور است.

وی همچنین به مسأله دفاع از انصارحزب الله که در گزارش اصلاح طلبان آمده اشاره کرد و گفت: این مطلب هم با نقص بیان شده چراکه من حمایتم را از همه احزاب انقلابی، ولایی و بسیجی اعلام کردم و با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در این زمینه خودم را سرباز ولایت می دانم.

وی ادامه داد: در احزاب اصلاح طلب نیز افراد مومن، ولایتمدار و خانواده شهید وجود دارد که انقلابی هستند.

رمضانی پور با اشاره به اینکه به انصار حزب الله افتخار می کنیم و به این افراد نیازمندیم، تصریح کرد: این دسته افراد هستند که در تمام صحنه ها حضور دارند و این سوء برداشتی بود که میهمانان خصوصی ما داشتند.

وی همچنین به سئوال یکی از حاضران که احمدی نژاد غلط کاری های زیادی داشته اشاره و افزود: در جوابشان با همان لفظ خودشان جواب دادم که دولت های دیگر هم غلط کاری هایی دارند.

رمضانی پور در پایان به موضوع اقتصادی کشور و چالش های معیشتی مردم اشاره کرد و بیان داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور نیاز است و امیدواریم دولت بتواند در راستای رفع چالش معیشتی مردم گام بردارد و همان طور که رئیس جمهور محترم گفته، قدمی برای این مهم برداشته شود.

این گزارش صرفا جهت تنویر افکار عمومی  و بیان واقعیات تهیه شده است.

خروج از نسخه موبایل