سایت تحلیلی خبری روراستی

مرگ دلخراش جوان زرندی به قصد شکار کبوتر

شکار کبوتر مرگ دلخراش جوان ۳۲ ساله زرندی را رقم زد.

به گزارش”روراستی“حوالی ساعت ۳ بامداد امروز یکشنبه ۱۳ تیرماه دو برادر به نام‌های محمد‌علی و مصطفی عرب‌پور ۳۲ و ۳۰ ساله به قصد شکار کبوتر چاهی با استفاده از تفنگ بادی، خود را به یکی از چاه‌های متروکه حاشیه کارخانه فولاد می‌رسانند.

این چاه متروکه حدود ۴ متر عمق و ۲٫۵ متر دهنه داشته و در فاصله ۲۰۰ متری محور زرند – کرمان قرار دارد.

محمد‌علی ۳۲ ساله به داخل چاه می‌رود و با استفاده از آتش قصد روشن کردن محیط را داشته که در میان شعله‌های آتش گرفتار می‌شود و در مقابل دیدگان برادرش می‌سوزد.

مصطفی ۳۰ ساله به دلیل اینکه تلاشش برای نجات برادر بی‌نتیجه می‌ماند، خود را به جاده می‌رساند و از طریق خودروهای عبوری موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع می‌دهد.

محمود با‌بایی رئیس هلال‌احمر شهرستان زرند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تشریح این حادثه ابراز داشت: در این راستا یک تیم از هلال‌احمر متشکل از دو نفر نجاتگر و یک دستگاه آمبولانس، تیمی از آتش‌نشانی و پلیس آگاهی به محل اعزام شدند و جوانی را در حاشیه جاده مشاهده می‌کنند که به شدت شوک زده بوده و فریاد می‌کند.

وی افزود: ماموران زمانی که از این برادر سوال می‌کنند که محل را راهنمایی کند، این جوان به دلیل شوکه بودن آدرس را اشتباه داده و پس از نیم ساعت ماموران موفق می‌شوند تا چاه را پیدا کنند.

بابایی تصریح کرد: در کنار چاه یک تفنگ بادی قرار داشت و ماموران پس از یک ساعت تلاش موفق شدند جسد سوخته محمد‌علی را از چاه بیرون بیاورند.

خروج از نسخه موبایل