سایت تحلیلی خبری روراستی

کالای قاچاق تخریب کننده اقتصاد جامعه است

به گزارش”روراستی” حجت‌الاسلام  رمضانی‌پور صبح امروز در نخستین جلسه روحانیان و اقتصاد مقاومتی در رابطه با همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش و توسعه افزود: روحانیان به عنوان یک ظرفیت قوی در شهرستان می‌توانند تبلیغ و مردم را تشویق و ترغیب و اعتمادسازی کنند.

وی تصریح کرد: در رفسنجان با آن همه ظرفیت و استعداد بالایی که دارد باید زمینه‌ای فراهم شود که سرمایه‌گذاران در همین شهر کار سرمایه‌گذاری انجام دهند و به ارتقای شهرستان کمک کنند.

امام جمعه رفسنجان پیرامون اقتصاد مقاومتی گفت:  اقتصاد مقاومتی اقتصاد مردمی است که مردم باید خیزش و حرکتی ایجاد کنند و کارهای خوب اقتصادی انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه فساد و کالای قاچاقی که ریشه اقتصاد جامعه را می‌خواهد از بین ببرد، برکتی ندارد که بخواهیم در جای دیگری مصرف کنیم،  تاکید کرد: کالای قاچاق مضر و مخرب است و هر جا باشد تخریب کننده است و راهی جز آتش زدن آن نیست.

امام جمعه رفسنجان تأکید کرد: روحانیان بین نمازها به اندازه دو دقیقه دردر زمینه اقتصاد مقاومتی با مردم سخن بگویند.

وی با اشاره به همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش و توسعه افزود: این همایش می‌تواند ظرفیتی برای شهرستان ایجاد کند و باید آمادگی داشته باشیم، ما طلبه‌ها می‌توانیم سرمایه‌گذار، سهام‌دار، مشوق و مایه دلگرمی سرمایه‌داران باشیم و نقش خود را در این زمینه ایفا کنیم.

خروج از نسخه موبایل