سایت تحلیلی خبری روراستی

سرپرست نیروی انتظامی شریف آباد کشکوئیه معرفی شد

سروان راستی به عنوان سرپرست نیروی انتظامی شریف آباد کشکوئیه معرفی شد.

به گزارش”روراستی“با حضور امام جمعه کشکوئیه، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان، بخشدارکشکوئیه و جمعی از مسؤولان این بخش،  سروان راستی به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شریف آباد کشکوئیه معرفی شد.
امام جمعه کشکوئیه  در این مراسم با بیان اینکه همه باید قدردان نعمت امنیت حاکم بر کشور باشیم  افزود: امنیت حاکم در کشور مرهون تلاشهای شبانه روزی نیروی انتظامی  و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری است .
محمد محرابی زاده از امنیت و سلامتی به عنوان دو نعمت بزرگ و مجهول الهی که ارزش و اهمیت آنها در نبودشان تجلی دارد یاد کرد و گفت: همگان بر این موضوع مهم اذعان و تأکید دارند که بدون وجود امنیت هیچ فعالیت اثربخش و منتج به نتیجه نخواهد شد.
وی با بیان اینکه تولید، حفظ و حراست از نظم و امنیت مأموریتی حساس و خطیر در عین حال مقدس است، افزود: کارکنان انتظامی با پشتکار و همت مضاعف توانسته‌اند از عهده انجام این مأموریت برآمده و کارنامه درخشانی در سنگر تأمین نظم و امنیت جامعه کسب کنند.
امام جمعه کشکوئیه تصریح کرد: نیروی انتظامی در حقیقت در عرصه تأمین امنیت و آرامش مردم خدمت‌گزاری صدیق با مجموعه‌ای کارآمد و توانمند است.
وی امنیـت را از نعـمت هـای کامل دنـیا دانست و اظهار کرد: اما قدر آن ناشناخته مانده، چرا که آسایش زندگی دنیوی در گرو امنیت است و تمامی جوامع بشری به امنیت نیاز دارند.
محرابی زاده خاطر نشان کرد: با توجه به ناامنی های حاکم بر کشورهای منطقه و همسایه خدا را شاکریم که به برکت ایثارگری های فرزندان این ملت ولایی و خون پاک شهدا امنیت کاملی در جمهوری اسلامی ایران حاکم است و ما باید چنین نعمتی را قدردان باشیم.
وی نیروی انتظامی را مظهر تقوا، معنویت، دوری از فساد و کج روی در سطح جامعه دانست.

خبرنگار؛ علی محرابی زاده

خروج از نسخه موبایل