سایت تحلیلی خبری روراستی

دستگیری داعشی‎ها و کشف بمب در رفسنجان کذب محض است

به گزارش”روراستی” سرهنگ نصرالله عباسی صبح امروز در نشست خبری در محل ستاد فرماندهی انتظامی در مورد نشر شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر دستگیری اعضای گروه داعش و یا کشف بمب در این شهرستان اظهار داشت: این مطالب کذب و شایعه است.

وی با بیان اینکه کشور ما امن‎ترین مرزها را دارد، افزود: اگر در مرزهای ما از گروه‎های داعش، تکفیری و وهابی قصد تعرضی وجود داشته باشد و وارد مرزها شوند، نیروهای امنیتی هرگز اجازه نفوذ نمی‎دهند و همواره آماده هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان تصریح کرد: کشف مواد مخدر در مسیر احمدآباد دأفه و دستگیری تعدادی قاچاقچی و همچنین توقیف خودروهای حمل افاغنه غیرمجاز در مسیر سبب نشر اینگونه شایعات شده است.

وی ادامه داد: عملیات کشف موادمخدر و دستگیری قاچاقچیان همیشه انجام می‎شود و یکی از دلایل این شایعات همین عملیات گسترده‎ای بود که نیروها اجرا کردند.

عباسی افزود: برای دستگیری افاغنه غیر مجاز در شهرستان عملیات‎هایی در محور کبوترخان، سرچشمه و احمدآباد انجام، دو دستگاه خودرو توقیف و ۱۵۰ اتباع افاغنه غیر مجاز دستگیر شده است.

این مسؤول در ادامه با اشاره به موضوع کودک‎آزاری در رفسنجان که روز گذشته اخبار آن منتشر شد، عنوان کرد: پرونده این اتهام در کلانتری ۱۱ مطرح شد و ما مجدانه پیگیر آن هستیم.

فرمانده انتظامی رفسنجان بیان کرد: این موارد بر اثر مصرف مواد مخدر به ویژه روان‎گردان‏‎ها ایجاد می‎شود و در خانواده‎های با والدین معتاد که هیچ مسؤولیتی ندارند و به هر قیمت به دنبال تهیه مواد هستند، رخ می‎دهد.

خروج از نسخه موبایل