سایت تحلیلی خبری روراستی

برنامه‌های سفر رئیس مجلس شورای اسلامی در کرمان

به گزارش”روراستی” به نقل از خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی مجمع نمایندگان استان کرمان، حسین امیری خامکانی افزود: ضمن استقبال از علی لاریجانی در فرودگاه جیرفت در روز پنج‌شنبه ۲۱ بهمن‌ ماه جاری وی به شهرستان قلعه‌گنج سفر می‌کند و از شهر نمونه اقتصاد مقاومتی بازدید به عمل می‌آورد.

وی تصریح کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی با سفر به شهرستان کرمان در نشست مشترک شورای اداری و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شرکت می‌کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به برنامه‌های رئیس مجلس طی روز جمعه در کرمان بیان داشت: علی لاریجانی ضمن شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمان، سخنران  مراسم بزرگداشت ۲۲ بهمن است.

امیری ادامه داد: همچنین با حضور رئیس مجلس در شهرستان بردسیر کارخانه نورد ۵۰۰ هزار تنی این شهرستان با سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد تومان بهره‌برداری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آغاز عملیات اجرایی و کلنگ‌زنی کارخانه پلاسمای خون در ماهان آخرین برنامه رئیس مجلس شورای اسلامی در استان کرمان است.

امیری عنوان کرد: در نیمه اول دی ماه طی دعوتنامه‌ای با امضای استاندار و رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان از رئیس مجلس شورای اسلامی برای حضور در استان کرمان دعوت به عمل آمد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان ابراز داشت: با توجه به حضور وی در دهه فجر پیشنهاد داده شد که این سفر دو روزه باشد.

خروج از نسخه موبایل