سایت تحلیلی خبری روراستی

انتخاب مدیران از تمام جناح های سیاسی در یک دولت در حد شعار است

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت: در هیچ دولتی مدیران از تمام جناح ها انتخاب نشده اند و این ادعا و شعار است.

به گزارش”روراستی” جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان امروز باحضور اعضای این شورا و میهمانی از خارج از شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام محمودآبادی  مدیرکل سازمان اسناد و کتابخانه های عمومی جنوب شرق امروز برای بیان عملکرد دولت در این جلسه سخنرانی تند و صریحی و سریعی داشت و البته این سخنرانی چندان در حوصله جلسه هم نبود.

اما او خروج از رکود را یادآور شد و نجات از جنگ و ونزوئلایی نشدن  ایران با رکود ۴۰۰ درصدی با استفاده از یکی از بندهای برجام را متذکر شد و حمایت مقام معظم رهبری از برجام و پشتیبانی ایشان از این قضیه را گوشزد کرد، محمودآبادی همچنین این دولت را منحصر به فرد خواند و دلیلش را انتخاب مسؤولان از تمام جناح ها دانست.

مدیرکل سازمان اسناد و کتابخانه های عمومی جنوب شرق از رعایت حقوق شهروندی در این دولت سخن به میان آورد و البته در امان بودن دانشجویی که در برابر رئیس جمهور انتقادات خود را بیان کرد پس از اتمام آن جلسه را یکی از نمونه های حقوق شهروندی عنوان کرد و آن را به به حکومت امام علی(ع) تشبیه کرد.

اما سرهنگ سلطانی فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان هم در این جلسه اظهار کرد: نباید در برجام از مقام معظم رهبری هزینه شود، چراکه ایشان اگرچه پشتوانه دولت بودند اما از همان ابتدا تاکید بر عدم اعتماد به آمریکا داشتند و از دست آهنین زیر دستکش مخملی  گفتند.

فرمانده سپاه رفسنجان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در جریان مذاکرات فرمودند« گام به گام پیش بروید، اول شما قدم بردارید بعد طرف مقابل» اما ما ۹ قدم برداشتیم شما بگویید طرف مقابل ما چه قدمی برداشت.

وی تاکید کرد: در هیچ دولتی نه دولت قبل و نه فعل از تمام جناح ها به خدمت گرفته نشده و این تنها ادعا و شعار است که بگوییم این دولت منحصر به فرد است و  مسؤولان را از تمام گروه های سیاسی انتخاب کرده است.

فرمانده سپاه رفسنجان افزود: تجربه ما در برجام این بود که آمریکا قابل اعتماد نیست.

انتهای پیام/ بمی نژاد

 

خروج از نسخه موبایل