سایت تحلیلی خبری روراستی

معاونانی که به رفسنجان نیامده، می روند

صندلی خالی معاونان فرماندار رفسنجان به یک رخداد تاریخی تبدیل شده است.

به گزارش ” روراستی ” از حدود چهارسال پیش تاکنون معاونان زیادی برای ملانوری آمدند اما هنوز نیامده غیب شدند.
در این بین محسن ارسلان مدت بیشتری معاون سیاسی اجتماعی بود که پس از حرف و حدیث های زیادی او هم رفت و در مس مشغول شد.
معاون عمران و برنامه ریزی فرماندار هم اکنون در جایگاه مدیرکلی تعاون، کار و رفاه اجتماعی خدمت میکند که پس از رفتن وی صندلی اش تا مدتی خالی بود تا اینکه مسلم علیمرادی آمد و مدتی ماند اما به یکباره او نیز غیب شد.
از روز رفتن علیمرادی تقریبا یک سال میگذرد اما هنوز کسی در این جایگاه قرار نگرفته و درب اتاقش بسته است، در حالی که امور عمرانی شهرستان بسیار مهم بوده و برنامه ریزی نیز جایگاه خود را دارد.
ملانوری که درگیر جلسات است و این حضور در جلسات می طلبد که معاونانی داشته باشد تا به ادارات سرکشی کنند، پیگیر مشکلات مردم باشند و سایر وظایف این سمت را انجام دهند.
اما چندی پیش رضا باقری پس از مدتی خالی بودن صندلی معاونت سیاسی اجتماعی به عنوان فردی باتجربه و پیشکسوت در این جایگاه قرار گرفت که باتوجه به تجربیات خوبی که داشت انتخابات شهرستان که برگزار شد و به اتمام رسید او نیز به مرخصی رفت که هنوز هم این مرخصی تمام نشده گویا اون نیز دیگر مشتاق و علاقمند به ادامه خدمت در این پست نیست.
حال دلیل هرچه باشد اما پسندیده نیست که شهرستانی با این نام و سابقه در تمام زمینه ها به ویژه سیاسی دست خوش این تغییرات شود چراکه مدیران می آیند و می روند اما دود این تغییرات به چشم مردم می رود.
امیدواریم دیگر شاهد اینگونه جاهای خالی نباشیم و افرادی مجرب و خدمتگزار به جمع سایر خدمتگزاران شهرستان بپیوندند و شبانه یا روزانه غیب نشوند.
انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل