سایت تحلیلی خبری روراستی

دوران هاشمی دعواهای زرگری امروزی نبود

وزیر سابق علوم گفت: دوران هاشمی از دعواهای زرگری امروزی نبود.

به گزارش” روراستی” عصر امروز با حضور جمعی از مسؤولان و خانواده هاشمی رفسنجانی زادروز رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) برگزار شد.

حمید ملانوری فرماندار رفسنجان در این مراسم با گرامیداشت یاد مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی وی را مظهر نجابت، صبر و خدمت دانست و افزود: آوازه استان کرمان با نام هاشمی رفسنجانی بلند است.

حجت الاسلام علی هاشمیان رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان هم بر تکریم نام بزرگان تأکید کرد و گفت: این مهم در دین ما سفارش شده که اگر نباشد بلاهای بسیاری گریبان جامعه را می گیرد.

هاشمیان تصریح کرد: در مقطعی از زمان میدان سردار سازندگی به نام امام حسین(ع) تغییر نام یافت که این کار بر اثر ناهنجاری ها صورت گرفت اما آیت الله این کار را مایه افتخار دانستند.

وی با بیان اینکه نام میدان آزادی و بلوار آزادی از امروز به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی تغییر می یابدو انتظار مردم بود، یادآور شد: میدان امیرکبیر جنب موزه به نام امیرکبیر ابقا می شود.

اما دکتر معین وزیر علوم دولت هاشمی میهمان ویژه این مراسم بود که به بیان خاطراتی از آیت الله هاشمی پرداخت.

وی بیان داشت: مرحوم هاشمی رفسنجانی بیشترین خدمت به دانشگاههای کشور را انجام داد و رشد علمی موشکی در ایران رخ داد و بیشترین توسعه آموزش در دولت هاشمی رفسنجانی بود.

وزیر سابق علوم دوران هاشمی را دوران خدمت نامید و گفت: در آن دوران دعواهای زرگری امروزی نبود.

 

خروج از نسخه موبایل