سایت تحلیلی خبری روراستی

تفکر بسیجی را باید زنده کنیم

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رفسنجان گفت: : باید برای زنده‌شدن تفکر بسیجی راهکار تعریف کنیم تا به دهه ۶۰ برگردیم و جوانان ما راه جوانان آن دهه را پیش بگیرند.
به گزارش “روراستی“محمدرضا باقری امروز در نشست با اعضای بسیج ادارات شهرستان اظهار داشت: فرهنگ بسیجی تفکری است که اگر در جامعه مانند زمان جنگ جاری باشد بسیاری از مشکلاتی که در جامعه با آن مواجه هستیم، برطرف می‌شود.
وی بیان داشت: بسیجیان آن دوران بچه‌های کم سن و سالی بودند که به فرمان حضرت امام(ره) به جبهه رفتندو فرماندهان بزرگ جنگ سن آنها کمتر از ۳۰ سال بود و سرداران بزرگی که از افتخارات رفسنجان هستند از همان بسیجیان کم سن و سال بودند.
باقری با اشاره به اینکه شهرستان رفسنجان ۹۴۰ شهید تقدیم انقلاب واسلام کرده است، افزود: این حاکی از جاری‌بودن تفکر بسیجی در بین جوانان این شهرستان است.
وی تأکید کرد: مهم فرهنگ بسیجی که فرهنگ ایثار وازخودگذشتگی است، اما متأسفانه طی سال‌های گذشته فرهنگ یک مقداری به حاشیه رانده شده و می‌طلبد بسیج ادارات این تفکر و فرهنگ را زنده کند.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رفسنجان عنوان کرد: از افتخارات استان کرمان این است که ۲۲ نفر از معاونان و بخشداران بسیجیی و فرزند شهید هستند.
وی خاطرنشان کرد: باید برای زنده‌شدن تفکر بسیجی راهکار تعریف کنیم تا به دهه ۶۰ برگردیم و جوانان ما راه جوانان آن دهه را پیش بگیرند.

خروج از نسخه موبایل