سایت تحلیلی خبری روراستی

برای برپایی نمایشگاه در مصلای رفسنجان هنوز مجوز استان صادر نشده است

رییس صنعت معدن و تجارت رفسنجان در پی تخلیه اسپیس های ایجاد نمایشگاه در مصلای رفسنجان گفت: هنوز مجوز برپایی نمایشگاه از کمیته نمایشگاه های استان صادر نشده است.
به گزارش “روراستی” به دنبال پیگیری قضیه ایجاد نمایشگاه بهاره از سوی پایگاه تحلیلی خبری روراستی که خلاف اعلامیه معاون استاندار است، شاهین حریری رییس صنعت، معدن و تجارت رفسنجان گفت: مجوز کمیته نمایشگاه شهری برای برپایی نمایشگاه بهاره در رفسنجان صادر شده و منتظر مجوز استان هستیم.
وی در پاسخ به این سوال که چرا هنوز مجوز استان صادر نشده پیشاپیش لوازم ایجاد نمایشگاه در محل مصلی تخلیه شده است، گفت: تخلیه شده اما هنوز اجازه فعالیت ندارند.
رییس صنعت، معدن و تجارت رفسنجان تصریح کرد: ما برگزاری نمایشگاه را به اتاق اصناف واگذار کردیم و مسوولیت برگزاری نمایشگاه اتاق اصناف است و مجوز به شخص نمی دهیم و آقای شاهی را که می خواهد نمایشگاه را برپا کند اتاق اصناف شاید به عنوان پیمانکار مشخص کرده است.اما این اظهارات در حالی مطرح می شود که هنوز مجوز استان صادر نشده و جای تعجب است که در رفسنجان پیمانکار این نمایشگاه هم پیشاپیش مشخص شده است و به گفته حریری، اتاق اصناف چون ۵۰ درصد کار یعنی صدور مجوز شهرستانی که چندان کار سختی هم به نظر نمی آید را تمام شده دیده و نیمی از کار را انجام شده دانسته پیمانکار را مشخص کرده است!
اما یادآور شویم که در چند سال گذشته همین شخص در رفسنجان نمایشگاه برپا کرده و این ادعا مورد تأیید حریری هم هست و رییس صنعت، معدن و تجارت شهرستان نسبت به سوابق فرد مذکور اذعان دارد که طبق آخرین نامه که از استانداری آمده وی هیچ منعی برای برپایی نمایشگاه ندارد در حالیکه حقیقت جز این است.

 

خروج از نسخه موبایل