سایت تحلیلی خبری روراستی

آخرین میخ های تابوت پوسیده اصلاحات آمریکایی را می کوبیم

سردار قاسمی گفت: ما بر آنیم که آخرین میخ های تابوت پوسیده انحرافی اصلاحات آمریکایی را بکوبیم

به گزارش “روراستی” سردار سعید قاسمی یکشنبه شب در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم در مسجد امام‌ علی(ع) رفسنجان اظهار داشت: پیروزی بزرگی بعد از ۶ سال در نبرد بسیار سخت در مقابله با داعش برای جهان اسلام به ارمغان آمد که آن را تبریک می‌گوییم و نباید بگذاریم این پیروزی اینگونه با خباثت مدل اصلاحات‌چیان مدل آمریکایی باشد.

وی بیان داشت: در این شلوغی‌های برجام‌زادگان، پیروزی رزمندگان در جبهه مقابل داعش نادیده گرفته شده و حتما باید این پیروزی را  جشن بگیریم که هر یک شهیدی مانند الله‌دادی دادیم، کم نبود هر تار موی این شهدا به اندازه برخی افراد که صد سکه گرفته و در حقیقت اکثر این افراد نفوذی و جاسوس درآمدند.

قاسمی با اشاره به اینکه  وارد چهلمین سال از انقلاب اسلامی شدیم و نسل چهارم روی کار آمده که مشکلاتی بر این نسل متربت شده و در کتب درسی و دانشگاهی آن هیچ موضوعی از مبارزه و …نیست، افزود: چون در تعهد ۲۰۳۰ که به صهیونیست و یهودی‌ها دادند یکی از این دروس که حسین فهمیده است را برداشتند و صهیونیست این دروس را برای بچه‌ها خطرناک می‌دانست.

وی بیان کرد: آن‌ها با هسته‌ای و سانتریفیوژها به تنهایی کار ندارند بلکه با همه چیز حتی کشاورزی کار دارند.

قاسمی خاطرنشان کرد: خون شهدای ما خون خداست و با خدا معامله کردند و این خون‌ها جواب می‌دهد و نمی‌گذارد چهار نفر بیایند و با خون شهدا بازی کنند.

وی در ادامه به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و بیان داشت: قرار بود برد برد شود اما از اول، برجام یک مطلب دروغین بود که با حمایت سعودی‌ها و اشتراک داخلی‌ها دوباره یک ۵۹۸ دیگر  تحمیل شد.

قاسمی با اشاره به اینکه این‌ نجومی‌بگیران و ذخایر انقلاب ژن پاک هستند، تصریح کرد: قرار بود برای پاسپورت ایرانی عزت بیاورند در حقیقت جایی نبود که آبروی ما را نبردند، از نامعلوم‌بودن قیمت دلار در دولت اسبق سخن می‌گفتند اما امروز این وضعیت دلار شده است.

فرمانده دوران دفاع مقدس بیان کرد: بعد از نمایش برجامی حکمیت، می‌خواهند رهبری جوابگو باشد و امروز همان خوارج جدید هزینه اشتباه خود را به امام جامعه تحمیل می‌کنند و تاریخ تکرار می‌شود چون جامعه نمی‌خواهد حرف‌هایی که هنوز سال از آن نگذشته را بشنود.

قاسمی حرف‌هایی که رئیس‌جمهور پس از برجام زد و می‌گفت تحریم برنمی‌گردد را یادآور شد و بیان کرد: صد تا سکه را بدهید در کوهبنان سرویس بهداشتی بسازیم.

وی با اشاره به اینکه در طول چهل سال جریانات انحرافی زیادی آمدند و رفتند و این جریان قوی‌ترینش بوده، تصریح کرد: این تفکر از نظر رهبر انقلاب مصداق بارز اسلام آمریکایی است.

قاسمی ادامه داد: در این مقطع اگر بخواهید با این جریان ادامه دهیم حق گلایه از وضعیت و گرانی ندارید اما الان معتقدیم مرگ سیاسی این جماعت و این تفکر فرارسیده و تمام شده است.

وی خطاب به دستگاه دیپلماسی مذاکره‌کننده بیان کرد: چرا ضمانت نگرفتید و بتن ریختید در صنعت هسته‌ای کشور چگونه امضا نگرفته این تعهد را دادید.

قاسمی با بیان اینکه در این دوره همه باید حواسشان جمع باشد، اذعان کرد: ما برآنیم که آخرین میخ‌های خود را بر تابوت پوسیده انحرافی اصلاحات آمریکایی بکوبیم.

خروج از نسخه موبایل