سایت تحلیلی خبری روراستی

خانه مطبوعات شهرستان رفسنجان افتتاح شد+عکس

خانه مطبوعات شهرستان رفسنجان با حضور مسؤولان استانی و شهرستان رفسنجان افتتاح شد.

به گزارش”روراستی” پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از مسؤولان استان و شهرستان رفسنجان خانه مطبوعات شهرستان رفسنجان افتتاح شد.

احمد وفایی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد استان کرمان در حاشیه افتتاح خانه مطبوعات شهرستان رفسنجان با تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) خانه مطبوعات شهرستان رفسنجان را نخستین خانه مطبوعات در سطح استان دانست و اظهار داشت: رفسنجان این ظرفیت را داشت که نماینده رسمی خانه مطبوعات استان باشد و آیین‌نامه خانه مطبوعات هم این اجازه را می‌داد.

وی بیان داشت: ایجاد تشکل‌های صنفی به جهت حمایت از اعضای تشکل‌ها از اهدافی است که می‌تواند اثرگذار باشد و ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به دنبال تقویت و حمایت از تشکل‌ها و انجمن‌های صنفی هستیم.

وفایی تصریح کرد: در تشکل‌ها و انجمن‌های صنفی با خرد جمعی که پیش خواهد آمد مطالبات به‌حق اعضا پیگیری می‌شود و خانه مطبوعات باید مطالبه‌گری را در برنامه خود داشته باشد و قطعا مسؤولان هم حامی خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه در جهانی که پیش روی ماست رسانه‌ها در متن تحولات جامعه هستند، ادامه داد: عصر، عصر رسانه است و باید برای رسانه‌ها اهمیت قائل شویم آنچه رسانه را هدایت می‌کند نیروی انسانی است.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد استان کرمان بیان کرد: باید آموزش‌ها و هدایت‌های لازم برای تربیت نیروی انسانی در رسانه اتفاق بیفتد چرا که خط تولید رسانه نیروی انسانی است.

به گزارش روراستی در این مراسم فرماندار، رئیس شورای شهر  و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان به ایراد سخنرانی پرداختند و جمعی از مسؤولان و اصحاب رسانه نیز حضور داشتند، انوشه مدیرمسؤول دو هفته نامه سمن با اعلام خدیشی رئیس خانه مطبوعات استان کرمان به عنوان مسؤول خانه مطبوعات شهرستان رفسنجان معرفی شد.

خروج از نسخه موبایل