سایت تحلیلی خبری روراستی

گرانی ها و مشکلات اقتصادی مربوط به مدیریت کشور است

امام جمعه نماز عید

امام جمعه نماز عید

امام جمعه رفسنجان گفت: برخی گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی که در جامعه وجود دارد مربوط به مدیریت و نظارت کشور است.

به گزارش “روراستی” حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر رفسنجان اظهار داشت: در کشور تفکیک قوا وجود دارد که هر کدام کارکرد خود را دارند و می‌توانند تعامل داشته باشند، همچنین نشست سران قوا باید اثری داشته و تعاملات قوا به نفع اقتصاد، سیاست و مدیریت کشور باشد.

وی خاطرنشان کرد: مشروعیت نظام ما به رهبری است که سیاست‌های کلی را ابلاغ می‌کنند و تذکرات و نصایح و بایدها و نبایدها را متذکر می‌شوند، اگر امروز مشکلات اقتصادی در جامعه وجود دارد هیچ ارتباطی به دستگاه رهبری ندارد، برخی گرانی‌هایی که در جامعه وجود دارد مربوط به مدیریت و نظارت کشور است.

رمضانی‌پور با اشاره به سخنان رهب رمعظم انقلاب در مورد مجلس شورای اسلامی گفت: باید مجلس مستقل عمل کند و با خوبی و قاطعیت آنچه به صلاح ملت و مملکت است را انجام دهد.

وی رسیدگی به عمده مشکلات مردم در شهرستان را مربوط به فرماندار و دستگاه‌های اجرایی دانست و تصریح کرد: مهم دولتمردان است که به وظیفه خود عمل کنند، مسؤولیت‌ها در تمام حوزه‌ها کاملا معلوم و مشخص است.

امام جمعه رفسنجان در ادامه به موضوع آب شرب و کشاورزی اشاره داشت و اظهار کرد: ما در بحران واقعا جدی در زمینه آب هستیم که با اندک صرفه‌جویی می‌توانیم تابستان را پشت سر بگذاریم، کاهش ورودی‌ها به سفره‌های زیرزمینی مشکل‌ساز شده است و این مشکل باید مدنظر باشد.

وی با گرامیداشت هفته قوه قضاییه بیان داشت: انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در چنین روزی به دلیل این بود که شهید بهشتی خار چشم دشمنان بود، اما امروز نظام ما در جهان کارآمد است.

خروج از نسخه موبایل