سایت تحلیلی خبری روراستی

وقتی تهمت راهکاری برای نپرداختن حقوق می شود+ مستندات

در ماجرای تجمع و اعتراض کارکنان شرکت اکا به دلیل عدم دریافت حقوق چندماهه، سرقت کالاها و افشای اسرار شرکت از دلایلی بود که مدیرعامل برای عدم پرداخت حقوق کارکنان عنوان کرد.
به گزارش روراستی این پایگاه تحلیلی خبری همان طور که از نامش پیداست با همه افراد جامعه اعم از مردم عادی تا مسؤولان روراست بوده و همواره پیگیر مطالبات مردمی از جمله کارگران و…بوده و خواهد بود در انجام رسالت خود نمک گیر شخص یا ارگان ها نخواهد شد و هر جا حقی تضییع شود پیگیری می کند تا به نتیجه برسد همین امر موجب شده به مذاق برخی افراد که از این پیگیری ها متضرر شده اند خوش نیاید و اقدام به انتشار مطالبی علیه آن کنند و البته مانند همیشه به جایی نخواهند رسید.
اما موضوعی که این روزها افراد زیادی از کارکنان شرکت آکا را درگیر کرده و خبرنگار ما پیگیر است تا به نتیجه نهایی این موضوع البته با سند و مدرک و همراهی تمام ارگان ها از جمله اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برسد، نپرداختن حقوق چند ماهه آنهاست که پس از مدت ها امروز شاهد شکستن سکوت مدیرعامل این شرکت هستیم که علت نپرداختن حقوق را سرقت کالاها و افشای اسرار شرکت عنوان می کند که البته جای تعجب دارد که چرا پس از چندین تجمع آن هم با حضور افراد زیادی بالای ۳۰ نفر از کارکنان این شرکت مقابل فرمانداری ، دادگستری و مقابل شرکت آکا امروز به فکر این افتادند که صورت مسأله را با این اتهام پاک کنند و علاوه بر اتهام به کارکنان شرکت که آن ها را دزد خطاب کردند به خبرنگار ما انگ بی تجربگی و …چسباندند که البته این گونه انگ ها تکراری بوده و همیشه حق به حق دار رسیده است.
اما از پرونده ای که در مورد این سایت در دادگستری در مطلبی که از سوی مدیرعامل شرکت آکا مطرح شده این پرونده مختومه است و سایت و خبرنگار آن تبرئه شدند و در جلسه ای که با حضور امام جمعه برگزار شد غلامرضا شریفی مدیرعامل قبلی شرکت آکا به دلیل آن شکایت بی پایه و اساس در جمع از خبرنگار ما عذرخواهی کرد و اعلام کرد که دیگر ارتباطی با این شرکت ندارد اما طی تجمع کارکنان این شرکت برادران شریفی  از اعضا ستاد نماز جمعه رفسنجان خبرنگار ما را تهدید کردند و خواستند با او درگیری فیزیکی انجام دهند که با وساطت نیروی انتظامی راه به جایی نبردند که با وجود اعلام غلامرضا شریفی از عدم ارتباط با این شرکت این عمل برداران وی جای درنگ دارد.
البته نصب بنرهای تبلیغاتی شرکت آکا در مراسمی همچون اقامه نماز عید فطر و نماز جمعه هم بهتر است از قلم نیفتد چراکه سواستفاده از جایگاه ستاد نماز جمعه  رانت محسوب می شود.
لازم به عرض است که از روز اول که این شرکت دایر شده سایت روراستی هم همان طور که وظیفه و رسالتش حکم می کرد خبر افتتاحیه آن را درج کرد و البته تبلیغاتی هم از این شرکت انجام داد و همواره حامی تولید و کارآفرینی بوده و خواهد بود و هیچ نوع خصومت شخصی یا غیرشخصی با شرکت آکا ندارد که برخی، این موضوع را عنوان می‌ کنند.
گزارش تجمعات زیادی توسط این سایت و همه سایت ها و خبرگزاری های مختلف منتشر می شود اما دلیل نمی شود سایتی که نمک گیر یک ارگان، نهاد، مؤسسه، شرکت، شخص و یا …شده از حقایق چشم پوشی کند و حق شخص را بر حق جمع ارجح بداند و اقدام به نشر مطالبی دور از انصاف و اخلاق حرفه ای نماید.
متذکر می شویم پایگاه تحلیلی خبری روراستی تا کنون هیچ خبر یا گزارشی را بدون سند و مدرک درج نکرده و نخواهد کرد و هر جا انگشت اتهام به سمتش رفته با ارائه مدارک لازم از موضوع مبرا شده است.
اما در مورد موضوعی که برای کارکنان شرکت آکا پیش آمد ابتدای امر با آقای عسکری رئیس اداره کار مصاحبه ای توسط خبرنگار ما انجام شد و فایل صوتی آن به دادگاه ارائه شد و اکنون موجود است و در زمینه تجمع تعداد زیادی از کارکنان این شرکت مقابل فرمانداری هم با باقری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری مصاحبه شد و متن مصاحبه در این سایت منتشر شد و فایل صوتی این مصاحبه هم موجود است که به نظر نمی رسد این کار بی تجربگی و نشر اکاذیب باشد.
امیدواریم شرکت آکا برای اتهام زدن به کارکنانش هم مدرک داشته باشد و به جای اینکه انگ دزدی بزند حقوق و مزایای کارکنان خود را در این اوضاع اقتصادی بپردازد تا شرمنده همسر و فرزندانشان نباشند.
این حدیث پیامبر اکرم(ص) هم فراموش نشود که تا «کارگر عرقش خشک نشده حقوقش پرداخت شود».

لازم به ذکر است مدارک و مستندات دیگری نیز نزد سایت موجود است که در صورت نیاز منتشر خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل