سایت تحلیلی خبری روراستی

متخلفان و مفاسد اداری رفسنجان معرفی شوند

به جهت دفاع از مجموعه خدوم و سالم اداری ضرروت دارد متخلفان و مفسدان مجازات و در این زمینه اطلاع رسانی شود.

به گزارش “روراستی” یکی از راههای سالم سازی نظام اداری و بالا بردن اعتماد مردم به کار آمدی نظام اسلامی، برخورد قاطع و عادلانه با مفسدان و اطلاع رسانی به موقع است.

سال گذشته یکی از کارکنان شاغل در شهرداری رفسنجان به علت خروج غیر قانونی ۱۵۶۷ ورق فولادی و ۲۲۸ برگ سمنت برد متعلق به شهرداری به مبلغ ۱۴/۹۷۵/۸۳۱/۹۶۰ ریال و فروش ۱۷ تن از آنها  مرتکب تخلف شده بود و بازرس کل استان کرمان نیز بر این تخلف و تعقیب نامبرده با ارسال نامه ای تاکید کرده است.

لذا برای دفاع و صیانت از مجموعه خدوم و سالم اداری و همچنین مجازات متخلفان و مفسدان در این خصوص اطلاع رسانی لازم از طرف دستگاههای ذیربط مخصوصا شهرداری و شورای شهر به عمل آید و مسؤولان پاسخگوی سؤالات زیر باشند:

۱- چه حکمی در خصوص متخلف صادر شده است؟

۲- اجرای حکم در چه مرحله ای است و آیا متخلف در اختیار دستگاه قضایی است یا آزادانه  در مسؤولیت قبلی به قانون ریشخند می زند؟

۳- با توجه به گذشت زمان و افزایش  نرخ مواد اولیه و مصالح و…آیا مبالغ سوء استفاده شده به همراه جرائم و …. مسترد شده یا خیر ؟

پایگاه خبری روراستی در راستای رسالت خبری آماده است  در کنار دستگاه قضا، دستگاههای اجرایی و عمومی و در چارچوب قانون برای صیانت از بیت المال و حقوق عمومی به وظیفه انقلابی خود عمل نموده و اخبار لازم را در اختیار افکار عمومی قرار دهد.

خروج از نسخه موبایل