سایت تحلیلی خبری روراستی

تضمین دولت برای پرداخت هزینه مهلت سه ساله به بانک‌ها

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسیلامی گفت: دولت برای پرداخت هزینه مهلت سه ساله به بانک‌ها تضمین داده است.

به گزارش “روراستی” احمد انارکی‌محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی  در جلسه شورای اداری شهرستان از وجود ۴۰ هزار هکتار اراضی فاقد سند مالکیت در حوزه انتخابیه یاد کرد و اظهار داشت: برای استفاده از طرح‌های نوین آبیاری نیاز به رفع مشکل سند این تعداد اراضی است.

وی در زمینه امهال وام‌های کشاورزی از تضمین دولت برای پرداخت هزینه مهلت سه ساله به بانک‌ها یاد کرد و بیان داشت: اگر بانکی قصوری داشته باشد با رئیس شعبه برخورد می‌شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: وزیران پیشنهادی دولت نسبتا خوب و بعضا قوی هستند، مشکلات صنعتگران ما خیلی زیاد است که باید به آن توجه شود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت اقتصادی کشور مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده در هر کشور ثبات اقتصادی مهمترین بحث است که ما در این زمینه مشکل داریم و بی‌ثباتی اقتصادی موجب به وجودآمدن ابرچالش‌ها شده و از طرفی تحریم‌ها التهاب بزرگی به بازار داد.

انارکی‌محمدی ادامه داد: جو روانی که در فضای مجازی ایجاد شد التهابات بازار را به حد بالای خود رساند.

عدم مدیریت صحیح موجب بی‌اعتمادی مردم به مسؤولان می‌شود

وی تصریح کرد: عدم مدیریت صحیح موجب بی‌اعتمادی به مسؤولان می‌شود و مردم به فضای مجازی روی می‌آورند، عده‌ای ناآگاهانه وارد می‌شوند و مشکلات اقتصادی ناخواسته ایجاد می‌شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه در بازار ارز دلالان برنده هستند، گفت: متأسفانه نتوانستیم این مورد را مدیریت کنیم و به ویژه در بحث جنگ روانی موفق نشدیم.

وی اظهار کرد: ما تجربه تحریم را داشتیم و از اول انقلاب تاکنون همیشه تحریم بودیم و قرار نیست، ۱۳ آبان اتفاق جدیدی بیفتد.

انارکی‌محمدی در ادامه به ایجاد تصفیه‌خانه در رفسنجان اشاره و بیان کرد: این مهم جانمایی شده و بحث فاضلاب شهری رفسنجان هم با توجه به اینکه به مناقصه گذاشته شد و شرکتی از رفسنجان شرکت نکرد قرار است یک شرکت یزدی کار را انجام دهد که در حال حاضر کار مطالعاتی این طرح را آغاز کرده است.

وی عنوان کرد: برای انتقال آب فاضلاب ۷۱۰ کیلومتر کانال‌کشی در سطح شهر باید انجام شود.

خروج از نسخه موبایل