سایت تحلیلی خبری روراستی

از خفه کردن روراستی چه کسانی منفعت می برند

با توجه به اینکه روراستی صدای مردم است اما این موضوع خوشایند برخی نیست و گویا از شنیدن مشکلات، موقعیت شان در خطر می افتد.
به گزارش “روراستی” مسائل و مشکلاتی این روزها گریبانگیر مردم شده و گرانی ها، بی عدالتی ها و… به قدری گلوی مردم را فشار می دهد که نای نفس کشیدن ندارند و از طرفی زمانی که برای حل مشکلی به ارگانی مراجعه می کنند و جواب سربالا از سوی مدیر یا کارمند می گیرند که البته اگر مدیر مربوطه پشت میزش حضور داشته باشد، می شنوند دردی بر دردهایشان افزوده می شود.
رفسنجان هم از مشکلاتی در کشور  حاکم است مستثنی نیست و گاهی شاهد بزرگتر بودن مشکلات نسبت به سایر نقاط کشور هستیم نمونه بارز آن گرانفروشی ها و عدم نظارت ارگان های مربوطه، مشکلات وام های کشاورزی و بی اعتنایی رؤسای بانک ها به بخشنامه ها و بی خیالی مدیران ارشد به مشکلات کشاورزان و بسیاری مشکلات دیگر که این پایگاه تحلیلی خبری در کنار مردم شبانه روز صدای مردم شده و دردهای جامعه را به گوش مسؤولان می رساند و نه از جایی حمایت می شود و نه وامدار شخص، اشخاص، اداره یا ارگانی است و نه خواهد بود.
اما این صدارسانی موجب شده برخی مسؤولان به جای پرداختن به مشکلات و رفتن به سوی برطرف کردن آن، تنها موضوع جلسات را با موضوع «روراستی» برگزار کنند و در پی خفه کردن آن باشند و در حقیقت صورت مسأله را پاک کنند.
انگار اصلی ترین مشکل این شهر این پایگاه تحلیلی خبری است و رفسنجان مشکل دیگری ندارد و شاید مطرح کردن مشکلات به ضرر شخص یا اشخاصی باشد.
روراستی همواره صدای دردهای نشنیده شده مردمی است که حتی گاهی به برخی اتاق مدیران هم راهشان نمی دهند تا مشکلات شان را مطرح کنند و اصلا گوش شنوایی نمی بینند که بخواهند کلامی بگویند و حتی اگر راهی برای حل مشکلات شان نبود لااقل مدیری دلسوز در کنار خود دیده باشند و با درد دلی که داشتند اندکی سبک شوند.
اما روراستی همان طور که توضیح داده شد زبان مردم و در کنار مسؤولان خواهد بود تا بتواند با پیگیری مشکلات مردم و جلب نظر مدیران، گرهی از مشکلات بیشمار این جامعه باز کند و تا زمانی که این پایگاه تحلیلی خبری فعالیت دارد از رسالتی که دارد دست نخواهد کشید.

خروج از نسخه موبایل