سایت تحلیلی خبری روراستی

اختتامیه سومین مسابقه بزرگ حفظ قرآن مس سرچشمه+تصاویر

اختتامیه سومین مسابقه بزرگ حفظ قرآن مس سرچشمه برگزار شد.

به گزارش “روراستی” آیین اختتامیه سومین مسابقه بزرگ حفظ قرآن مس سرچشمه(سوره های واقعه و مزمل) با حضور مسؤولان در تالار خیام دانشگاه ولیعصر(عج) برگزار شد.

میرافضلی مدیر مجتمع مس سرچشمه افزود: ۲۰۹۹ نفر در این مسابقه شرکت کردند و از طریق ثبت نام از سایت اعلام آمادگی کردند، ۶۶۹ نفر ۸۰ درصد سؤالات پاسخ صحیح دادند و ۴۴ نفر ۱۰۰ درصد سؤالات را پاسخ صحیح دادند .

حجت الاسلام پورمحمدی رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان هم در آیین اختتامیه این مسابقات اظهار کرد: مسابقاتی که از سوی شرکت مس طراحی شده و این برنامه ای که الان هست و اشتیاقی که برای مسابقات هست خیلی خوب است و ارزشمند است که شرکت مس در مباحث فرهنگی هم ورود کرده تا عموم مردم از طیف ها و سنین مختلف شرکت می کنند و در محضر قرآن از برکات قرآن بهره مند می شوند

وی ادامه داد: با این مسابقات بخش زیادی از جامعه درگیر می شوند قرآن باز و تلاوت می شود و برکت، شیرینی و حلاوت وارد زندگی انسان می شود.

پورمحمدی با اشاره به اینکه ما در دوره آخرالزمان زندگی می کنیم ناهنجاری های خانواده و اجتماعی هست و در وضعیت فعلی در دوره ای به سر می بریم که تجربه نشده و شیطان تمام پیاده نظام و سواره نظام خود را به صف کرده که ظهور را عقب بیندازد، افزود: شیطان می داند  با ظهور، مرگش خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: یش از هشت میلیارد سایت اینترنتی داریم که سایت های مخرب زیادی در بین آنها وجود دارد نزدیک به هشت هزار کانال ماهواره ای که بیش از ۲۵۰ کانال فارسی زبان هستنکد ه فرهنگ غفلت که فقط یک چشم دنیابین دارد را ترویج می کنند.

پورمحمدی ابراز داشت: فرهنگ غفلت  گوید هر چه مانع لذت است باید کنار برود با این فرهنگ انسان مرغ باغ ملکوت نیست.

خروج از نسخه موبایل