سایت تحلیلی خبری روراستی

بار ستاد انتخابات روحانی روی دوش سرپرست دانشگاه ولیعصر

فرماندار رفسنجان گفت: در انتخابات ریاست جمهوری رنجبرعسکری یکی از کسانی بود که بار ستاد انتخابات روحانی روی دوش او بود و کمک های خوبی کرد.

به گزارش “روراستی” علیار اسکندری‌نسب در آیین تقدیر و معارفه رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) با حضور نماینده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: شهرستان رفسنجان به قم ثانی مشهور و معروف است و بزرگانی در تاریخ این شهر در کشور نقش‌آفرین بودند.

وی بیان داشت: از سوی دانشگاه ولیعصر(عج) به عنوان یکی از هولدینگ‌های اقتصادی استان کرمان کارهای بسیار مفید و ارزنده‌ای انجام شده در زمینه اقتصاد مقاومتی هنوز در ابتدای راه هستیم اما نتیجه و ثمره آن همین الان در روستاها و بخش‌های شهرستان مشخص است.

فرماندار رفسنجان در ادامه تصریح کرد: رنجبرعسکری بار از کسانی بود که در انتخابات ریاست جمهوری بار ستاد روحانی بر دوش او بود و کمک های بسیار خوبی کرد.

حجت الاسلام هاشمیان رئیس شورای شهر رفسنجان هم اظهار کرد: رفسنجان خیران بزرگی داشته و دارد و بسیاری از اماکنی که در این شهرستان ساخته شده توسط خیران ایجاد شده اما نیازمند نگاه ویژه از سوی دولت و حمایت دولت از مردم هستیم تا زحمات این مردم  به ثمر برسد.

خروج از نسخه موبایل