سایت تحلیلی خبری روراستی

توزیع ۱۰ هزارقرص نان گرم بین زائران رضوی توسط خیریه خبازان رفسنجان

در شب و روز میلاد امام رضا(ع) موکب خاتم الانبیاء رفسنجان با ۱۰ هزار بسته شامل کیک، آب میوه و نمک متبرک اهدایی حرم رضوی و خیریه خبازان رفسنجان با پخت ۱۰ هزار قرص نان میزبان زائران امام رضا(ع) است.
به گزارش “روراستی” موکب خاتم‌الانبیاء(ص) رفسنجان هر ساله کارهای شایانی برای زائران اهل‌ بیت (ع) انجام می‌دهد از جمله خدمت به زائران پیاده اربعین و برپایی موکب در کربلای معلی، از طبخ هزاران پرس غذا در ایام اربعین تا درمان زائران و شست و شوی البسه آن‌ها.

اما این شب‌ها حرم مطهر رضوی مملو از عاشقان و دلدادگان امام رضا(ع) است همان آقایی که ولی‌نعمت ما ایرانیان است، شب‌های نورانی دهه کرامت در مشهد‌الرضا غوغایی برپاست و زائران و مجاوران از هر طرف به سمت آستان مقدسش عزیمت کرده تا به فیض زیارت آن حضرت نائل شوند و توشه‌ راهی برگزینند.

موکب خاتم‌الانبیاء(ص) رفسنجان هم در این شب‌ها در محل باب‌الجواد مستقر شده و میزبان زائران رضوی است.

علی میربابایی مسئول این موکب اظهار داشت: خادمان موکب از چهارشنبه هفته گذشته کار خدمت‌رسانی به زائران رضوی را شروع کرده و ۴۰ نفر از خادمان رفسنجانی حرم امام رضا(ع) در موکب هستند که پذیرایی از زوار را بر عهده دارند.

وی بیان داشت: خیریه خبازان شهرستان رفسنجان هم در این سفر ما را تنها نگذاشتند و روزانه ۵ هزار قرص نان طبخ و به زوار می‌رسانند.

میربابایی با اشاره به اینکه روزانه با ۵ هزار بسته شامل آب میوه، کیک و نمک متبرک اهدایی حرم مطهر رضوی از زائران پذیرایی می‌کنیم، ادامه داد: شب میلاد امام رضا(ع) و روز میلاد ۱۰ هزار بسته توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: خیریه خبازان هم در شب میلاد و روز میلاد تعداد ۱۰ هزار قرص نان پخت کرده و به زائران اهدا می‌کند.

انتهای پیام/بمی نژاد

خروج از نسخه موبایل