مدیر امور برق رفسنجان از تأمین روشنایی شهرک یادگار امام با اعتبار ۱۳۹ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش “روراستی” محمدرضا یوسفی مدیر امور برق رفسنجان عصر دیروز در حاشیه بهره‌برداری از پروژه روشنایی شهرک یادگار امام اظهار داشت: در حاشیه اقامه نماز وحدت در شهرک یادگار امام به اهالی قول دادیم روشنایی شهرک را در اولین فرصت تأمین کنیم.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده روشنایی به طول یک هزار و ۶۰۰ متر با کابل خودنگه دار  چراغ ۱۵۰ وات سدیم و یک دستگاه ترانس ۲۵ کاوا و تابلو روشنایی به ارزش ۱۳۹ میلیون تومان و به مدت یک ماه انجام شد.

مدیر امو برق شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه کل پروژه‌های برق رفسنجان از ابتدای فروردین تا پایان مردادماه تصریح کرد: در بخش روشنایی معابر، رفع افت ولتاژ، تأمین برق و نوسازی با اعتبار پنج میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اتمام و به بهره‌برداری رسیده است.

وی در زمینه مشکل افت ولتاژ در برخی مناطق شهر افزود: با توجه به اینکه رفسنجان از قدیم توسط یک پست  در مرکز شهر تغذیه می‌شد و بار آن کامل شده امسال  پست  از مدار خارج شد و با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان در حال نوسازی است و در دوسال آینده به بهره‌برداری می‌رسد ضمن اینکه پست جدید  با ظرفیت سه برابر بار فعلی خواهد بود.

انتهای پیام/