سایت تحلیلی خبری روراستی

افتضاح انجمن اسلامی دانشگاه ولیعصر را پاسخگو باشید+سند

انجمن اسلامی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان اقدام به کاری غیرقانونی (به نمایش گذاشتن عکس اشخاص ممنوع التصویر، سران فتنه) کرده که مسئولان دانشگاه باید پاسخگو باشند.

به گزارش “روراستی” انجمن اسلامی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برای دانشجویان جدیدالورود با حضور رنجبر عسکری سرپرست دانشگاه و دیگر مسئولان این مجموعه، مراسمی برگزار کرد که حواشی به دنبال داشت که البته این نوع کارهای پرحاشیه از طرف این انجمن مسبوق به سابقه است.

اما اقدامی غیرقانونی این انجمن انتشار بیانات سران فتنه بود که در یک غرفه هم به نمایش گذاشته شدند، در کل کشور بلکه دنیا هم می دانند این محکومان که در حصر هم سر می برند ممنوع التصویر هستند و انتشار این عکس ها برخورد دستگاه قضایی را به دنبال دارد چراکه به طور مستقیم نقض قانون و پا گذاشتن روی قانونی که در کشور وضع شده، صورت گرفته است.

از طرفی انتشار سخنان رئیس جنبش سبز(میرحسین موسوی) و به نمایش گذاشتن عکس رئیس دولت اصلاحات(محمد خاتمی) به این راحتی نمی تواند خودسرانه باشد و حتما حمایتی به دنبال داشته است.

در هر صورت مسئولان دانشگاه باید پاسخگوی چنین اقدامی باشند و اگر سایه حمایت مسئولی از دانشگاه بر سر اقدام این انجمن نبوده ضمن توضیح در این خصوص، برخورد جدی و قاطعانه با این موضوع داشته باشند و هر نوع برخورد خود را به اطلاع افکار عمومی برسانند چرا که دانشگاه جای فتنه و فتنه گری و حمایت از سران فتنه ای که هزینه های گزاف به نظام وارد کردند، نیست.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل