سایت تحلیلی خبری روراستی

آغاز به‌کار دومین المپیاد ورزشی محلات رفسنجان+تصاویر

دومین المپیاد ورزشی محلات رفسنجان آغاز به‌کار کرد.

به گزارش “روراستی“به همت شهرداری رفسنجان، دومین المپیاد ورزشی محلات رفسنجان با حضور جمعی از ورزشکاران و مسئولان در ورزشگاه تختی با روشن‌کردن مشعل المپیاد توسط منصور پورمیرزایی قهرمان وزنه‌برداری معلولان کشور و نایب‌قهرمان جهان آغاز به‌کار کرد.

محمدرضا عظیمی‌زاده شهردار رفسنجان اظهار داشت: برگزاری این المپیاد غیر ار بحث مسابقه و ورزش مشی همکاری و همدلی و رفتار بهتر را به نمایش می‌گذارد و عمده هدف ما این است ک تمرین کنیم چگونه مسابقات با همراهی و همدلی و با نظم برگزار شود و محلات رشد کنند و مردم نسبت به محلات خود حساس شوند.

وی با قدردانی از همکاران در برگزاری این المپیاد بیان کرد: این المپیاد فرصتی است افراد استعداد خود را نشان دهند؛ سن و جنسیت مطرح نیست و امیدواریم سال به سال این المپیاد پرشورتر برگزار شود.

المپیاد ورزشی زنجیره قهرمان پروری را تقویت می کند

احمد انارکی‌محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از شهرداری و شورای شهر و مسئولان هیأت‌های ورزشی بیان داشت: ورزش محلات می‌تواند استعدادهای خوب یچه‌های ما را به راحتی شناسایی کند.

وی تصریح کرد: با برگزاری این مسابقات در محیطی آرام در دل شهر باید بتوانیم با رشته‌های مختلف ادامه زنجیره قهرمان‌پروری را تقویت کنیم.

انارکی‌محمدی خاطرنشان کرد: برای خدمت، کشور نیازمند خدمت جوانان و پرورش نوجوانان است که  سلامتی لازمه خدمت است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: قهرمانانی همچون منصور پورمیرزایی افتخار شهر و کشور ما هستند.

وی عنوان کرد: هر پارکی توسط شهرداری در هر محله‌ای ایجاد شود یک زمین چمن و سالنی برای خواهران در کنارش ایجاد خواهد شد، در شهرستان نزدیک به ۳۰ زمین چمن دیده شده که در برخی مناطق اجرا شده است.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل