سایت تحلیلی خبری روراستی

دیدار دانش آموزی بود یا مردمی

کاروان تدبیر و امید وارد رفسنجان شد و رئیس جمهور در ورزشگاه تختی برای جمع زیادی از دانش آموزان و تعدادی از مردم سخنرانی کرد.

به گزارش “روراستی” حجت الاسلام حسن روحانی ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه وارد فرودگاه رفسنجان شد و امام جمعه رفسنجان و استاندار کرمان از وی استقبال کردند.

دقایقی مانده بود تا روحانی به ورزشگاه تختی برسد که شور و حالی در جمعیت به چشم نمی خورد گویا مسائل و مشکلات معیشتی مردم ناراضی را خانه نشین کرده بود.

جمعیت انگشت شماری حضور داشتند برخی ابراز نگرانی می کردند که این جمعیت خوراک رسانه های بیگانه شود؛ کم کم حضور دانش آموزانی که از مدارس آورده بودند و کل مدیران دستگاه های اجرایی بر جمعیت افزود و دلواپسی ها را برطرف کرد که امیدواریم به اجبار نبوده باشد البته در بین حاضران افرادی از دهج، شهربابک و زرند هم حضور داشتند.

اما پخش موسیقی طرب انگیز و شادی که نزدیک بود ورزشگاه را روی هوا ببرد چون دست کمی از کنسرت نداشت هم جای بحث داشت.

اواسط سخنرانی روحانی شعارهایی می شنیدیم«دروغگو درغگو» و تعدادی پلاکارد که عمق احساس حاملان آن را بیان کرده بود که البته بعضی از آن ها توسط افرادی پاره شدند.

این سال ها مردم سختی های فراوانی کشیدند و در حداقل مایحتاج زندگی خود مانده اند اما صبوری کردند و همواره پشت نظام ایستاده اند اما باید حمایت همراه با صداقت را هم ببینند.

رئیس جمهور رفسنجان را ترک کرد و وزرای او در بخش های صنعت، کشاورزی و بهداشت و درمان طرح هایی را در رفسنجان افتتاح و بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/

 

خروج از نسخه موبایل