سایت تحلیلی خبری روراستی

آیا زیرساخت های مهم رفسنجان زیر ذره بین نفوذی روباه پیر بود

جمعی از سفرای کشورهای خارجی از جمله انگلیس به استان کرمان سفر کردند و شهر رفسنجان هم جزء برنامه های آن ها بود.

به گزارش ” روراستی ” ، حدود دو ماه پیش جمعی از سفرای کشورهای خارجی مقیم ایران از شهرهای استان بازدید کردند و یکی از اهداف شان این بود که ظرفیت سرمایه گذاری در شهرهای استان ازجمله رفسنجان را مورد بررسی قرار دهند و به قول فدائی استاندار کرمان منجر به ارتباطات فرهنگی و گردشگری هم شود.
اما اگرچه در این بازدیدها اگر نیت خیر باشد خوب است، اما این روزها نفوذ واژه ناآشنایی نیست که در کشور مطرح است آن هم توسط یک انگلیسی، چرا که در تجمعات بی ارزش اخیر در تهران سفیر انگلیس حضور داشته و در حال فیلم گرفتن از معترضانی بود که بعضا دست نشانده همین ایادی هستند، که خوشبختانه دستگیر می شود و دقایقی که در بازداشت بوده ترسی هم به جانش می افتد.
اما آن چه قابل ذکر است؛ این است که نباید به راحتی زیرساخت های مهمی که برای شهرمان حکم حیات دارند و البته برای کشور ازجمله مجتمع عظیم مس سرچشمه را به راحتی آب خوردن در اختیار اینگونه افراد قرار داد تا بررسی کنند و وابستگی شهرستان به این نقاط را دریابند و خدایی ناکرده یک روز از همان نقطه به ما ضربه بزنند.
چه بسا دیدیم که چند روز گذشته مجددا آمریکای جنایتکار مس را در لیست تحریم ها قرار داد.
حتی کشاورزی مان هم با وجود اینگونه اشخاص می تواند در خطر باشد به طور مثال ورود یک سم بی کیفیت در بازار و دهها مورد دیگر.
پس مسئولان خیال خام نداشته باشند و جلو بروند و با این سفرا قدم بزنند عکس بگیرند و کاملا توضیح دهند که به قول معروف«چی به چیه»، این حضور سفیر انگلیس در تجمع تهران می تواند تلنگری باشد، هرچند تاکنون از ناحیه روباه پیر، کشور عزیزمان کم ضربه نخورده است و این استعمارگر آن قدر دستش آلوده است که می طلبد حواس ها بیش از این جمع باشد.
و البته سرمایه گذاری کشورها در کشورمان خوب است اما کشورهایی مانند انگلیس و امثال آن هرگز نمیتوانند برای کشورمان ارمغانی بیاورند.
انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل