سایت تحلیلی خبری روراستی

بهره برداری از ۱۸ پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در کشکوئیه

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور مسئولان، ۱۸ طرح عمرانی، درمانی و کشاورزی در بخش کشکوئیه رفسنجان مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روراستی، علی ملاشفیعی اظهار داشت: یک حلقه چاه آب آشامیدنی با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال از محل منابع آب و فاضلاب روستایی  و خودیاری در احمدآباد دئفه کلنگ زنی شد، موسسه و دارالقرآن شهید حسن صالح خواجه حسینی با اعتبار ۲ میلیارد ریال و مرکز خدمات جامع سلامت حضرت سیدالشهدا در احمدآباد دئفه از توابع کشکوئیه با اعتبار بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و خودیاری به بهره برداری رسید.

بخشدار کشکوئیه گفت: همچنین پایگاه اورژانس جاده ای احمدآباد دئفه که با اعتبار ۲ میلیارد ریال احداث شده است به بهره برداری رسید.

وی افزود: مسجد و مجموعه فرهنگی ورودی  شهر کشکوئیه هم با اعتبار بالغ بر ۵ میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری این شهر، میدان فوتبال چمن مصنوعی با اعتبار ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات مجتمع مس سرچشمه و شهرداری کشکوئیه  و مرکز نیکوکاری فاطمه الزهرا کشکوئیه هم از دیگر افتتاحیات در این بخش بود.

ملاشفیعی عنوان کرد: ۲ طرح آبیاری قطره ای در باغات پسته متعلق به آقای امین در کشکوئیه به بهره برداری رسید که برای اجرای این ۲ طرح ۲۷ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است، اجرای طرح های آبیاری نوین می تواند در افزایش میزان محصول و مدیریت صحیح منابع آب کارآمد و موثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: نیز آسفالت معابر شهری با اعتبار ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، تعریض و زیرسازی و آسفالت باند دوم محور معلم در شهر کشکوئیه با هزینه ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و ساختمان تجاری پارک خاتم الانبیاء با هزینه ۱٫۵ میلیارد ریال هم در کشکوئیه به بهره برداری رسید.

بخشدار کشکوئیه اظهار کرد: همچنین نصب ست ورزشی و آلاچیق پارک خاتم الانبیاء با هزینه ۴٫۵ میلیارد ریال در شریف آباد کشکوئیه، اصلاح  شبکه آب روستایی با اعتبار ۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات آب و فاضلاب روستایی در سطح بخش، تأمین روشنایی بلوار بهجت آباد امین هم با اعتبار  ۱٫۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاری و رفع افت ولتاژ برق روستای دئفه رضوی با اعتبار بالغ بر یک میلیارد ریال از محل اعتبارات اداره برق شهرستان رفسنجان  به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل