سایت تحلیلی خبری روراستی

جابه‌جایی مهمانشهر رفسنجان وارد فاز عملیاتی می‌شود

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان گفت: اخیرا مجموعه مدیریت استان تصمیم جدی در خصوص جابه‌جایی مهمانشهر دارد و کارگروهی تشکیل شده که نیمه اول سال جاری به نتیجه می‌رسیم و وارد فاز عملیاتی خواهیم شد.
به گزارش روراستی، علی شفیعی در آیین تکریم و معارفه مدیر مهمانشهر رفسنجان اظهار داشت: جابه‌جایی مهمانشهر رفسنجان از بیش از یک سال پیش در دستور کار بوده که اخیرا مجموعه مدیریت شهرستان تصمیم جدی در خصوص جابه‌جایی آن دارد و کارگروهی تشکیل شده که نیمه اول سال جاری به نتیجه می‌رسیم و وارد فاز عملیاتی خواهیم شد.
مدیرکل امور اتباع استانداری کرمان با اشاره به اینکه ملزم به رعایت قوانین و مقرراتی که جمهوری اسلامی بر ما تکلیف کرده هستیم، ادامه داد: خط مشی ما توجه بیشتر به مخاطبان خود است و سازمان‌های بین‌المللی باید در خدمات‌دهی، مجاز و غیرمجاز را با هم ببیند و سرویس‌دهی کند.
وی تصریح کرد: دو، سه سبد غذایی شامل ارزاق و مواد ضد عفونی کننده توسط سازمان‌های زیربط توزیع شده و یک محموله در حال ارسال است که به طی دو، سه روز آینده بین ساکنان اردوگاه توزیع می‌شود.
شفیعی با اشاره به خدمات تحصیل رایگان و خدمات بهداشتی درمانی رایگان به اتباع طبق امر رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: خدماتی که جمهوری اسلامی به اتباع می‌دهد مانند همان خدماتی است که به شهروندان خود ارائه می‌دهد.
وی خاطرنشان کرد: قوانین و مقررات حاکم بر مهمانشهر با تغییر مدیران تغییر نخواهد کرد و الزاما باید رعایت شود.
انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل