سایت تحلیلی خبری روراستی

ترکیب مجمع نمایندگان استان کرمان مشخص شد/شهباز حسن پور رئیس مجمع

ترکیب مجمع نمایندگان استان کرمان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص شد.

به گزارش روراستی، سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان اظهار داشت: با توکل بر خداوند متعال امروز جلسه مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در تهران شکل گرفت و شهباز حسن‌پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی به‌عنوان رئیس مجمع، خانم عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان به عنوان نائب رئیس، منصور شکراللهی نماینده پنج شهرستان جنوبی استان به‌عنوان دبیر و بنده صمدالله محمدی نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه به‌عنوان سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان انتخاب شدند.

صمدالله محمدی بیان کرد:  با وحدت و وفاقی که در بین تمام نمایندگان استان وجود دارد امیدواریم که بتوانیم منشا خیر و برکت برای مردم استان و کشور اسلامی باشیم.

وی با بیان اینکه دو سیاست کلی را مجمع نمایندگان استان مدنظر دارند، گفت: در کلان مملکت نگاه مجمع نمایندگان این است که سیاست‌های کلی نظام را براساس منویات مقام معظم رهبری و ولایت فقیه تنظیم کنند و زیر چتر ولایت باشند و در سطح پائین جامعه با الهام از منویات مقام معظم رهبری، منافع مشروع مردم خط قرمز مجمع نمایندگان استان است.

محمدی تصریح کرد: امیدواریم آنگونه که سیاست کلی را با هماهنگی، وحدت و انسجام تعریف کردیم و با توجه به این ویژگی‌ها معیشت، اقتصاد و فرهنگ را از اولویت‌های اول آن قرار دهیم.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان تصریح کرد: بنا داریم در اولین فرصت، اولین دیدار را با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان داشته باشیم و از راهنمایی‌ها و مواضع معنوی و پدرانه وی بهره ببریم.

وی اضافه کرد: قطعا با استاندار کرمان نیز دیدار خواهیم داشت و جزء اولین نشست‌های ما خواهد بود تا این دیدار کاری و تعامل مناسب، به نفع مردم باشد.

محمدی تاکید کرد: در برنامه‌های خود داریم که با حضور همه نمایندگان استان یک نشست کاری با سران قوا داشته باشیم و همچنین نشست با هئیت دولت و تمامی وزرا را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه با برنامه زمان‌بندی و به‌صورت منظم و تعیین دستور کار جلسات مجمع را به صورت منظم خواهیم داشت، افزود: در یک برنامه‌ریزی قرار است که تقسیم کاری بین نمایندگان داشته باشیم؛ ارتباط با وزرات خانه‌ها را مشخص کنیم و هماهنگی بین ادارات و نمایندگان در دولت را در دستور کار داریم و در اولین فرصت از طریق روابط عمومی مجمع و اصحاب رسانه به سمع و نظر مردم نجیب و شریف استان خواهیم رساند.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل