سایت تحلیلی خبری روراستی

آغاز فعالیت مرکز نوآوری دانشگاه ولیعصر پس از دهه اول محرم

رئیس دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان ابراز امیدواری کرد در اواخر مهرماه مرکز نوآوری دانشگاه رسما افتتاح شود و ادامه داد: بعد از دهه اول محرم فعالیت این مرکز آغاز می‌شود و در این بازه زمانی کمبودها و نیازهای مرکز اصلی را بررسی و نسبت به تأمین آن اقدام خواهیم کرد.

به گزارش روراستی، حسن رنجبرعسکری در حاشیه بازدید نماینده، فرماندار و مدیر مجتمع مس از مرکز نوآوری دانشگاه اظهار داشت: مرکز نوآوری دانشگاه یک فضایی مشترک بین دانشگاه ولیعصر (عج)، صنایع مس سرچشمه رفسنجان و معاون فن‌آوری ریاست جمهوری‌ است که هدف از راه‌اندازی آن گرفتن دست افراد صاحب ایده و حمایت‌ از آنهاست.

رئیس دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان ادامه داد: این مرکز  با استفاده از دوره‌ها و ارائه مشاوره،  ایده‌ها را تبدیل به ثروت می‌کند و سن و سال صاحب ایده را هم نمی‌شناسد.

وی ابراز امیدواری کرد در اواخر مهرماه مرکز نوآوری دانشگاه رسما افتتاح شود و ادامه داد: بعد از دهه اول محرم فعالیت این مرکز آغاز می‌شود و در این بازه زمانی کمبودها و نیازهای مرکز اصلی را بررسی و نسبت به تأمین آن اقدام خواهیم کرد.

رنجبرعسکری خاطرنشان کرد: در حال حاضر مرکز در طبقه دوم مرکز انتقال خون که متعلق به شرکت مس سرچشمه است مستقر بوده و ساختمان اصلی آن در میدان خاتم‌الانبیاء (ص) راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل