سایت تحلیلی خبری روراستی

راه اندازی و بهره برداری از گرمخانه شهرداری رفسنجان

شهردار رفسنجان از راه اندازی گرمخانه شهرداری رفسنجان برای ساماندهی متکدیان خبرداد.

به گزارش روراستی به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر رفسنجان، محمد مختاری با اشاره به اینکه مشکل کارتن خوابها از مسائلی است که چهره شهر را نازیبا می کند، عنوان کرد: پیشنهاد شهرداری رفسنجان مبنی بر احداث گرمخانه برای افراد بی سرپناه در نود و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر مطرح شد و پس از پیگیری های لازم؛ نخستین گرمخانه شهرداری در رفسنجان برای ساماندهی افراد بی سرپرست و افرادی که به هر دلیل سرپناه مشخصی ندارند و… احداث گردید.

شهردار رفسنجان با اشاره به مناسب سازی و تجهیزگرمخانه شهرداری رفسنجان برای ساماندهی کارتن خواب‌ها و متکدیان گفت: این گرمخانه با ظرفیت ۱۵۰ نفر در زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع و با زیربنای ۲۰۰ مترمربع واقع در بلوار زائراحداث که ۷۰مترمربع آن متعلق به بانوان و ۱۳۰مترمربع ان متعلق به آقایان راه اندازی و آماده بهره برداری است.

وی افزود: گرمخانه از ساعت ۲۱ لغایت ۷ صبح جهت استفاده افراد بی خانمان باز و هر شب از ساعت ۲۱ لغایت۲۱ و ۳۰ دقیقه سرویس ایاب و ذهاب در میدان ابراهیم ابتدای خیابان سعدی مهیا می باشد.

شهردار رفسنجان در پایان بیان کرد: شهرداری رفسنجان دومین شهرداری پس از مرکز استان است که مرکز خدمات اجتماعی (گرمخانه) را برای بی خانمان‌های مرد و زن تجهیز و راه اندازی نموده است.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل